اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم دی‌ماه

نشست داروهای روان‌گردان و مواد مخدر برای امدادگران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: سوم دی‌ماه این جمعیت با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر نشست آشنایی با اثرات سوء مصرف مواد مخدر و داروهای روان‌گردان برای امدادگران برگزار می‌شود.

نشست داروهای روان‌گردان و مواد مخدر برای امدادگران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا عابدی ظهر امروز در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در سال 89 با هدف تربیت نیروی آموزش دیده و متخصص در حوزه پیشگیری و آمادگی به حوادث و سوانح در سطح کاردانی و کارشناسی تربیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 500 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند ادامه داد: در کنار آموزش آکادمیک یکسری برنامه‌های فرهنگی همچون نشست آموزشی آشنایی با حوادث برف و کولاک، آموزش مقابله با زلزله و نشست آشنایی با مصرف اثرات سوء داروهای روان‌گردان و آشنایی دانشجویان با آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر برگزار می‌شود.

مسئول آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: 45 استاد در مقطع دکترای و کارشناسی ارشد با داشتن ای دی کارت علمی کاربردی به دانشجویان آموزش می‌دهند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول