اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

پژوهشگران برتر بشرویه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: پژوهشگران و اساتید فرهیخته دانشگاه علمی و کاربردی بشرویه طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان تجلیل شدند.

پژوهشگران برتر بشرویه تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، فرماندار بشرویه پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر بشرویه، اظهار داشت: امروزه توسعه‌یافتگی کشور مثل قدیم به میزان قدرت نظامی نیست و کشوری مقتدر است که از نظر نیروی انسانی افرادی متخصص داشته باشد.
غلامرضا پورسلطانی ادامه داد: دشمنان از ایران اسلامی هراس دارند و این امر به خاطر آن است که جوانان متعهد ایران اسلامی در هر زمینه‌ای تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل می‌کنند.
وی با اشاره به نمونه‌هایی از مشکل تراشی دشمن در راه پیشرفت کشور خاطرنشان کرد: دشمن خیلی امیدوارانه می‌گفت نیروگاه بوشهر به بهره‌برداری نخواهد رسید و این اطمینان از طراحی پروژه ایجاد مشکل در سیستم نیروگاه و تخریب آن از طریق ویروسی بود که در نهایت دانشمندان کشور با کنترل این ویروس تخریبی از آن استفاده اطلاعاتی نیز کردند.
شهردار بشرویه نیز در این مراسم اظهار داشت: ساختمان دانشگاه علمی و کاربردی در سال 87 با دورنمای پذیرش 4 هزار دانشجو در دوره زمانی پنج ساله آغاز به کار کرد.
حسن سلیمی ادامه داد: در حال حاضر 400 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند و برای ساختمان دانشگاه نیز تاکنون بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به بهره‌برداری کامل از سه فاز ساختمان این دانشگاه در سال 92 تأکید کرد: در حال حاضر یک‌هزار و820 متر ساختمان موجود است و 5 هزار و 200 متر در آینده ساخته می‌شود و یک‌هزار و 260 متر سالن ورزشی نیز در دست اقدام است.
رئیس مرکز علمی و کاربردی بشرویه نیز در این مراسم به فارغ‌التحصیل شدن نخستین دانش‌آموختگان این دانشگاه در سال جاری گفت: 140 دانشجو تاکنون از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند.
حسین صفارزاده به پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید از بهمن‌ماه سال جاری اشاره کرد.
در ادامه این مراسم از مجتبی جهانی به عنوان پژوهشگر برتر این مرکز، مهدی تورانی استاد فرهیخته دانشگاه تجلیل شد و تقدیرنامه رئیس مرکز علمی و کاربردی استان به انجمن علمی مکانیک به‌عنوان انجمن علمی برتر استان اعطا شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول