اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 9 دی صورت می‌گیرد

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان گفت: به مناسبت 9 دی، کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهروز صالحی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی استان زنجان، اظهار کرد: همزمان با 9 دی کرسی‌های آزاداندیشی در دو مرکز علمی و کاربردی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تحلیل و تبیین حماسه 9 دی از برنامه‌های این کرسی‌های آزاداندیشی است، افزود: این برنامه با همکاری بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان از رسال پیامک با محتوای 9 دی از سوی این دانشگاه خبر داد و افزود: ‌بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه به صورت پیامک در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فضاسازی مناسب دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان به مناسبت 9 دی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت 9 دی در استان زنجان برگزار می‌شود.

*اعزام 500 مبلّغ به مناسبت 9 دی

کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه این جلسه از اعزام 500 نفر از مبلّغان به مناطق مختلف استان همزمان با 9 دی و ماه صفر خبر داد و افزود: از ظرفیت این افراد برای تبیین حماسه 9 دی در مناطق مختلف استان استفاده می‌شود.

امیرعلی امینی‌راد با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف روشنگری به مناسبت 9 دی در زنجان خاطرنشان کرد: ‌این برنامه‌ها به صورت هماهنگ در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گفتمان‌های دانش‌آموزی با موضوع 9 دی در استان برگزار می‌شود، افزود: 50 گفتمان در این زمینه در مدارس استان برگزار می‌شود.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان یادآور شد: از ظرفیت‌های کانون مداحان برای اجرای برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود.

وی از حضور گسترده مردم در برنامه‌های 9 دی خبر داد و افزود: مردم زنجان به صورت گسترده در برنامه‌های این روز شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول