اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسدآباد خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریال به مجتمع‌های آبرسانی اسدآباد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اسدآباد گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم اسدآباد در مجلس 20 میلیارد ریال اعتبار برای مجتمع‌های آبرسانی اسدآباد اختصاص یافته است.

اختصاص 20 میلیارد ریال به مجتمع‌های آبرسانی اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند بعد از ظهر امروز در کارگروه توسعه روستایی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد از شهرستان‌های پیشرو در احداث مجتمع‌های آبرسانی در استان است، اظهار داشت: این شهرستان در حال حاضر با احداث 10 مجتمع آبرسانی در روستاهای شهرستان اسدآباد در این زمینه جزء شهرستان‌های پیشرو است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های نماینده مجلس 20 میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی اسدآباد اختصاص یافته که هنوز ابلاغ نشده است، تصریح کرد: این میزان اعتبار برای چهار مجتمع آبرسانی روستاهای جنت‌آباد، قره‌بلاغ، النجه، گنجه و مجتمع موسی‌آباد هزینه خواهد شد.

معاون فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه هشت درصد اعتبارات شهرستان به بهسازی روستاها اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: اگر میزان اعتبارات در زمینه بهسازی بیشتر شود مسلماً کارهای عمرانی در روستاها شتاب بیشتری خواهد داشت.

وی توسعه روستاها را مستلزم مشارکت‌های روستاییان و پرداخت مطالبات ادارات خدمات‌رسان دانست و گفت: شرکت گاز شهرستان مبلغ یک میلیارد تومان مطالبه و بدهی از مردم دارد که اگر این مطالبات به موقع پرداخت و به خزانه دولت برگردد زودتر می‌توان خدمات دیگری به مردم ارائه کرد.

عبدکوند با اشاره به انتخاب روستای نصرت‌آباد به عنوان پایلوت توسعه در سال‌های قبل، یادآور شد: با اجرای طرح توسعه همه‌جانبه و ایجاد یک الگوی مناسب در این روستا می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی تمام امکانات و اعتبارات لازم را برای سرعت بخشیدن به توسعه این روستا بسیج کنند.

وی در پایان از کارشناسان محیط زیست خواست هرچه زودتر نسبت به مکان‌یابی برای دفع زباله‌های روستاها اقدام کنند.

انتهایی پیام/ 89008/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول