اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

مجتمع‌های آبرسانی آوج توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج از توسعه مجتمع‌های آبرسانی در روستاهای شهرستان آوج به منظور تأمین آب آشامیدنی روستائیان خبر داد.

مجتمع‌های آبرسانی آوج توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آوج، سیدعبدالله موسوی در دیدار با کشاورزان این شهرستان با اشاره به آمادگی شهرک صنعتی آوج برای واگذاری به سرمایه‌گذاران و متقاضیان به فعالیت صنعتی اظهار داشت: شهرستان آوج با توجه به داران بودن ظرفیت‌های ویژه در صنعت با حمایت و پشتیبانی مسئولان قابلیت دارد که به یکی از قطب‌های مهم صنعتی و تولیدی تبدیل شده و این امر زمینه را برای اشتغال جوانان و افراد جویای کار فراهم کند.

فرماندار آوج افزود: هم‌اکنون چند واحد تولیدی پس از رایزنی و انجام مقدمات کار و فعالیت صنعتی خود را در چند قطعه از شهرک بزرگ صنعتی این شهرستان آغاز کرده‌اند و فرمانداری آوج نیز از تمام توان، نیرو و ظرفیت‌های خود برای علاقه‌مندی، جذب و تأمین نیاز‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران بهره‌گیری می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات چشم‌گیر و قابل توجهی پیرامون بررسی و رفع مشکلات و موانع موجود در بخش‌های صنعتی شهرستان آوج صورت گرفته، عنوان کرد: شهرستان آوج به علت داشتن مناطق متنوع کوهستانی و نیز دارا بودن نقاط زیاد آب‌های سطحی با مشکلاتی در حوزه آبرسانی روبه‌رو است که برای برطرف شدن این مشکلات توجه بیشتر مسئولان لازم است.

این مسئول تصریح کرد: 45 روستا در بخش‌های مختلف شهرستان آوج در طول سال با مشکل تأمین آب آشامیدنی مواجه هستند که درصدد رفع هرچه سریع‌تر این مشکلات هستیم.

فرماندار آوج با قدردانی ویژه از استاندار قزوین در توجه به مشکلات آبرسانی در آوج گفت: راه‌اندازی مجتمع‌های آبرسانی در این شهرستان با اعتباری 12 میلیارد تومانی جزو برنامه‌هایی است که افق 30 ساله‌ای برای این پروژه‌ها پیش‌بینی شده است.

موسوی متذکر شد: آبرسانی به روستاهای موجود در مناطق خرقان شرقی و غربی که مشکلات جدی موجه هستند در دستور کار عمرانی این شهرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عملیات حفاری برای توسعه آبرسانی در بخش خرقان غربی این شهرستان انجام شده و در حوزه خرقان شرقی نیز هم‌اکنون فعالیت‌های عمرانی برای توسعه حفاری‌ها ادامه دارد اذعان داشت: امیدواریم که با تلاش بیشتر و کار جدی‌تر عملیات حفاری در مناطق مورد اشاره به اتمام رسیده تا بتوانیم گامی مؤثر را در راستای خدمت‌رسانی به روستائیان شهرستان آوج برداریم.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول