اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی شادگان:

توسعه روستاها با تعامل دهیاران محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شادگان گفت: توسعه روستاها تنها با تعامل دهیاران و هماهنگی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

توسعه روستاها با تعامل دهیاران محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالجبار یکتا پیش از ظهر امروز در جلسه رسیدگی به وضعیت روستاهای این شهرستان که با حضور مسئولان محلی در بخشداری شادگان برگزار شد، اظهار کرد: توسعه روستاها مستلزم تعامل متقابل دهیاران و مسئولان است.

وی افزود: توسعه این مناطق بیش از پیش نیازمند تعامل و هماهنگی تنگاتنگ و متقابل دهیاران و مسئولان ادارات بوده که البته تاکنون به خوبی محقق شده است.

بخشدار مرکزی شادگان خاطرنشان کرد: لازم است دهیاران شناخت و احاطه کاملی بر مسائل، مشکلات و توانمندی‌های‌ روستای خود داشته باشند و در زمینه برنامه‌های توسعه روستایی، مشاوری کارآمد برای دستگاه‌های اجرایی باشند.

 

*شوراها یار و یاور دولت باشند

وی اضافه کرد: دولت با عزمی راسخ سعی دارد به روند عمران و توسعه مناطق روستایی شتابی بیشتر بخشد و دهیاران و شوراهای اسلامی روستا باید در این راه یار و یاور دولت باشند.

یکتا همچنین عنوان کرد: دهیاران می‌توانند با مشاوره‌های کاربردی خود، دولت را در اجرای صحیح پروژه‌های عمرانی و رفاهی روستاها یاری رسانند.

وی با اشاره به وظایف و مأموریت‌های دهیاران خاطرنشان کرد: طبق قانون، 47 وظیفه برای دهیاران تعریف و تعیین شده که نظارت بر پروژه‌های عمرانی، فعالیت در تأمین منابع مالی مدیریت روستایی، مدیریت و نظارت بر جمع‌آوری زباله و پسماند و ... از جمله این وظایف است.

بخشدار مرکزی شادگان بیان کرد: برای تأمین امکانات رفاهی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها امری ضروری است که باید مسئولان به ان توجه ویژه‌تری کنند.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات بیشتر ساکنان شهر و روستای شادگان است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول