اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

‌‌طرح هجرت به سوی ‌فعالیت در عرصه‌های تولیدی هدایت می‌شود

خبرگزاری فارس گفت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ‌‌‌طرح هجرت به سوی ‌فعالیت در عرصه‌های تولیدی هدایت می‌شود.

‌‌طرح هجرت به سوی ‌فعالیت در عرصه‌های تولیدی هدایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمدرضا نقدی شامگاه چهارشنبه در شورای پیگیری اردوهای طرح هجرت 3 آذربایجان غربی که با حضور مدیران متولی این امر در استانداری برگزار شد اظهار داشت: تشکیل این اردوها به نفع آحاد جامعه اعم از مسئولان و مردم است که باید ضمن ارزش‌گذاری به گستردگی آن‌ها توجه شود.

وی افزود: آیات قرآن کریم تعاون و همکاری را برای مسلمانان یکی از زمینه‌های تشکیل جامعه سالم معرفی می‌کند و راه‌اندازی اردوهای جهادی بسیج سازندگی که با حضور تمام اقشار مردم جامعه برگزار می‌شود یکی از نمودهای همین آیات است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این نکته که نباید در خصوص همکاری با اردوهای جهادی و طرح هجرت دچار تعلل شد، عنوان کرد: این اردوها به دلیل مردمی بودن دارای اهمیت خاصی است و همین طور مقبولیت خود را میان جامعه محروم به دست آورده به همین دلیل می‌تواند زمینه‌ساز محبوبیت بیشتر مسئولان نظام باشد.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: در سال‌های آینده طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده اردوهای طرح هجرت به سوی تولید و فعالیت در عرصه‌های تولیدی پیش می‌رود تا به این ترتیب زمینه برای حضور بسیج در میان تولیدکنندگان و تحقق فرمایشات رهبری فراهم شود.

این مسئول جهاد اقتصادی را یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌های بسیج در سال جاری و سال‌های آینده دانست و گفت: جهاد اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری باید در تمام ادوار تاریخ مورد پیگیری و رسیدگی باشد تا شاهد شکل‌گیری جامعه سالم و امن باشیم بنابراین بسیج نیز با ورود به این بخش زمینه لازم برای ارتقای سطح تولیدات را فراهم خواهد کرد.

در این جلسه وحید جلال‌زاده استاندار آذربایجان غربی در سخنانی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران طرح بسیج سازندگی عنوان کرد: حضور جوانان در بطن جامعه و در میان مردم مناطق محروم می‌تواند زمینه‌ساز آشنایی این قشر با امورات مهم و تشکیل دهنده جامعه مدیران آینده باشد.

وی اضافه کرد: امید است با همکاری دولت و بسیج سازندگی شاهد تحقق اهداف بلند نظام در بخش‌های مختلف تولیدی و اقتصادی باشیم که این امر مستلزم ورود بسیج در عرصه‌های اقتصادی و حضور بسیجیان در میان اقتصاددانان و همچنین عضو یابی از میان اقتصادیان جامعه است.

جلال‌زاده تاکید کرد: بهره‌برداری از توانمندی‌های بسیج سازندگی می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم آورده و ایران اسلامی را از نیاز به دیگر کشورها بی‌نیاز کند.

انتهای پیام/61003/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول