اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عمرانی بسیج سازندگی سوادکوه:

بسیجیان سوادکوه در آذربایجان شرقی 8 واحد خانه ساختند

خبرگزاری فارس: ناظر عمرانی بسیج سازندگی سوادکوه گفت: 8 واحد مسکونی در یکی از روستاهای شهرستان هریس آذربایجان شرقی توسط بسیجیان سوادکوه ساخته و تحویل شد.

بسیجیان سوادکوه در آذربایجان شرقی 8 واحد خانه ساختند

محمد امیری ناظر عمرانی بسیج سازندگی سوادکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه حضور نیروهای بسیج سازندگی موجبات آبادانی و عمران و تغییر چهره روستاها را فراهم آورده است، گفت: حضور در بسیج موجب تحول انسان‌ها و فعالیت‌های بسیج سازندگی موجبات بهبود وضعیت زندگی روستائیان را فراهم آورده است.

وی که به همراه اعضای بسیج سازندگی سوادکوه در مدت 40 روز در مناطق زلزله زده آذربایجان حضور داشت افزود: 8 واحد مسکونی در یکی از روستاهای شهرستان هریس آذربایجان شرقی توسط بسیجیان سوادکوه ساخته و تحویل شد.

امیری با تاکید بر اجرای فرامین رهبری در محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و روستاها، افزود: ساخت خانه‌های بهداشت با همکاری شبکه بهداشت و ساخت مسکن و سرویس بهداشتی مددجویان با همکاری کمیته امداد بخشی از فعالیت‌ها ما را تشکیل داده است.

ناظر عمرانی بسیج سازندگی سوادکوه افزود: آبرسانی، مشارکت در فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی در مناطق محروم، مشارکت در فعالیت‌های بهداشتی و درمانی، فعالیت‌های امدادی در حوادث غیرمترقبه و فعالیت‌های مختلف فنی و عمرانی نیز فعالیت‌های بسیج سازندگی سوادکوه را تشکیل می‌دهد.

وی معرفی نیروها در قالب طرح هجرت را از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی ذکر کرد و ساخت پایگاه‌های مقاومت در روستاها و تشکیل اردوهای 15 روزه را از فعالیت‌های ماندگار بسیج سازندگی دانست.

انتهای پیام/86015/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول