اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جم:

شاهد موفقیت‌های چشمگیر‌ بسیج‌ در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جم گفت: ‌بسیج در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی ‌خوش درخشیده و ما در آینده‌ای نزدیک ان‌شاالله شاهد موفقیت‌های چشمگیری در این عرصه می‌شویم.

شاهد موفقیت‌های چشمگیر‌ بسیج‌ در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد رئیسی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی‌ابن‌ابی‌طالب‌(ع) شهرستان جم اظهار داشت: بسیج و بسیجی همواره در موفقیت‌های نظام اسلامی مشارکت فعال داشته و به فضل خدا این روند تداوم دارد.

رئیسی بیان کرد: بسیج یعنی همه آحاد مردم، بزرگ و کوچک در همه اصناف و قشرها و خوشبختانه امروزه هیچ خانواده‌ای پیدا نمی‌کنید که بسیجی نداشته باشد.

فرمانده سپاه شهرستان جم خاطرنشان کرد: بسیج از بدو تأسیس تاکنون توانسته است در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی نقش به‌سزائی را ایفا کند.

رئیسی تصریح کرد: بسیج در آغاز شکل‌گیری خود با تهدید سخت دشمن مواجه شد که با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل توانست سرنوشت جنگ را تغییر دهد و در پس آن نیز با مشارکت در طرح‌های ملی یکه‌تاز میدان شوند.

وی اضافه کرد: بسیج در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی نیز خوش درخشیده و ما در آینده‌ای نزدیک ان‌شاءالله شاهد موفقیت‌های چشمگیری در این عرصه می‌شویم.

فرمانده بسیج جم ظرفیت‌های بسیج را بسیار خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: دشمنان انقلاب اسلام هنوز پی به این توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منحصر به فرد بسیج نبرده‌اند و‌ گرنه از دشمنی با ایران اسلامی دست بر‌می‌داشتند.

وی با اشاره به اهداف بسیج گفت: اهداف زیادی وجود دارد و برجسته‌ترین آن امنیت ملی است؛ در دفاع مقدس با حضور بسیجیان بود که این پیروزی نصیب مملکت ما شد.

در این آیین از عیسی محمدی به عنوان فرمانده قبلی حوزه قدردانی و اصغر ربیعی مطلق به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ق/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول