اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه استان تهران:

حلقه‏های صالحین نمایش اقتدار بسیج است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حلقه‏های صالحین را نمایش اقتدار بسیج خواند.

حلقه‏های صالحین نمایش اقتدار بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا بوربورثانی عصر امروز در حاشیه برگزاری همایش حلقه‏های صالحین شهرستان دماوند که با حضور ائمه جمعه دماوند و آبسرد، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از بسیجیان شهرستان در حسینیه حضرت ابوالفضل ‏العباس(ع) منطقه جیلارد دماوند برگزار شد، اظهار داشت: شجره طیبه صالحین در پنج سال اخیر شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این بدان معنی نیست که قبل از این، مباحث مذهبی در سطح بسیج کشور و استان تهران وجود نداشت؛ بلکه معنویت از همان نقطه آغازین با این نیروی ولایی همراه بوده است.

بوربورثانی اضافه کرد: حلقه‏های صالحین قبل از این پنج سال در چارچوب دیگر عناوین نظیر حلقه‏های عاشورا، غدیر، مزین به اسامی ائمه اطهار(ع) و ... برگزار می‏شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، برپایی حلقه‏های صالحین را از جمله تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب خواند و ادامه داد: هدف از تشکیل شجره طیبه حلقه‏های صالحین، تربیت نیروهایی متعهد، ولایت‏مدار، بصیر، شجاع و شهادت‏طلب است.

بوربورثانی اضافه کرد: زمانی ایران اسلامی تحت هجمه نظامی دشمن و جنگ سخت قرار گرفت و بسیج صیانت از موازین اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور را هدف مقدس خود قرار داد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: اما امروز این دفاع با تغییر شکل به جنگ نرم تبدیل شده و در این شرایط، بهترین ابزار ایستادگی مقابل این حملات فرهنگی دامنه‏‌دار دشمن تشکیل و توسعه حلقه‏های صالحین است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج خاطرنشان کرد: به فرموده فرمانده کل قوا، دانشجویان افسران جوان خط مقدم جنگ نرم هستند و در حلقه‏های صالحین باید به این قشر بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/25682/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول