اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان خبر داد

عضویت 3 هزار نفر در سازمان بسیج مهندسین سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مهندسین سمنان اعلام کرد: 3 هزار نفر مهندس در قالب شش کارگروه عضو سازمان بسیج مهندسین استان هستند.

عضویت 3 هزار نفر در سازمان بسیج مهندسین سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی دهرویه عصر امروز در جلسه شورای عالی و رؤسای کارگروه‌های تخصصی بسیج مهندسین گفت: سازمان بسیج مهندسین با پیمانکاران و تولیدکنندگان در ارتباط است و تلاش دارد تا زمینه همکاری آنان را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مهندسین برای استفاده مجموعه اداری و اجرایی استان سمنان از ظرفیت‌های موجود در بسیج مهندسین آمادگی دارد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان افزود: بسیج مهندسین سال گذشته با سرپرستی بانک‌های استان سمنان مکاتبه کرد که نتیجه آن، ایجاد زمینه همکاری با یک بانک عامل شد و در حال حاضر شاهد ثمرات خوب آن هستیم.

وی اضافه کرد: بانک‏های دیگر نیز می‌توانند از ظرفیت مهندسین عضو کارگروه‌های تخصصی سازمان بسیج مهندسین در بخش‌های صنعت و معدن، عمران، انرژی و فناوری اطلاعات در اجرای پروژه‌های خود استفاده کنند.

دهرویه خواستار ارائه تسهیلات زودهنگام از سوی بانک‏های عامل به شرکت‌های فنی و مهندسی معرفی شده از سوی سازمان بسیج مهندسین و شرکت نگار نصر بسیج شد.

در این جلسه، اعضای شورای عالی و کارگروه‌های تخصصی سازمان بسیج مهندسین استان سمنان به مشکلاتی نظیر سود بالای تسهیلات، عدم تمایل بانک‌ها برای ارائه تسهیلات به پیمانکاران، وجود نقدینگی در بانک‌ها و نبود نقدینگی در دست پیمانکاران و کند بودن روند انجام کارشناسی توسط بانک‌ها اشاره کردند.

انتهای پیام/22493/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول