اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن(ع):

نقش بسیج در ترویج سبک زندگی اسلامی کلیدی است

خبرگزاری فارس:‌ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) قم، نقش فرهنگ بسیج در امر ترویج سبک زندگی اسلامی را کلیدی و محوری توصیف کرد.

نقش بسیج در ترویج سبک زندگی اسلامی کلیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام احمد احمدی ابراز داشت: بسیج با استفاده از سایت‌ها و وبلاگ‌ها و سایر رسانه‌های مجازی که در اختیار دارد می‌تواند با وجود فشار‌های بی‌امان دشمن در حوزه فرهنگ، نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به محورهای بیست گانه بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی درباره بحث سبک زندگی تصریح کرد: مسئولان بسیج و عموم بسیجیان عزیز در این عرصه نقش مهمی بر عهده دارند و در بعد فردی و اجتماعی می‌توانند سبک زندگی اسلامی را در کشور به خوبی ترویج و اشاعه دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) ادامه داد: بسیج در قالب برگزاری همایش‌ها، جلسات، دوره‌های آموزشی و حلقه‌های صالحین و در تبلیغات مختلف می‌تواند این رسالت مهم را در خصوص فرهنگ‌سازی، ترویج و تبیین سبک زندگی برای عموم بسیجیان و همچنین مردم ایفا کند.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی ملی در این باره تاکید کرد و افزود: سبک زندگی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید می‌کنند، برگرفته از سیره و سنت پیامبر اکرم(ص)، ائمه اطهار(ع) و علمای شاخص دینی است.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول