اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج پالایشگاه جم:

اخلاق‌مداری از دلایل اصلی موفقیت‌های بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج پالایشگاه جم گفت: اخلاق‌مداری یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های برنامه‌های بسیج است.

اخلاق‌مداری از دلایل اصلی موفقیت‌های بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسن زمانی عصر امروز در آیین تجلیل از بسیجیان جم اظهار داشت: بسیجیان علاوه بر حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی در عرصه تولید نیز نقشی بی‌نظیر داشته‌اند.

فرمانده بسیج پالایشگاه جم با تاکید بر تلاش مضاعفی که بسیجیان این شرکت دارند خاطر نشان کرد: کارکنان بسیجی پالایشگاه این آمادگی را دارند که در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال داشته باشند.

وی اخلاق‌مداری را یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های برنامه‌های بسیج این پایگاه دانست و تصریح کرد: در پناه قران کریم و حضرت ولیعصر(عج)، راهنمایی‌های مدیرعامل و کمک تمامی بسیجیان توانسته‌ایم فضایی معنوی همراه با تلاشی مضاعف را در شرکت پالایش گاز فجر جم به‌وجود آوریم.

زمانی گفت: سعی و تلاش ما همواره این بوده که اخلاق‌مداری را سرلوحه همه برنامه‌های خود قرار داده و با بصیرت و آگاهی تبعیت از ولایت و رهبری را همواره مدنظر قرار دهیم.

وی یادآور شد: امروز تحریم در سطح نفت از دید دشمنان بسیار جدی است و آنها می‌خواهند توان توسعه ایران را به تاخیر بیندازند، اما خوشبختانه با وجود تفکر بسیجی نیروهای بااستعداد و خلاق، کشورمان توانسته است تحریم دشمنان را بی اثر کند.

فرمانده بسیج شرکت پالایش گاز فجر جم کار جهادگونه و بی‌منت برای بسیجیان را یک تکلیف الهی دانست و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم که این تکلیف را با روحیه بسیجی به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم.

وی افزود: بار دیگر باید به ندای فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای لبیک گفت و در خط مقدم ایثار و از خود گذشتگی در پیکاری دیگر که همان جهاد اقتصادی است نمره قبولی را دریافت کرد.

در این مراسم از 40 نفر از بسیجیان پرتلاش شرکت پالایش گاز فجر جم در قسمت‌های مختلف تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول