اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد

بهره‌برداری از 6 طرح عمرانی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از بهره‌برداری شش طرح عمرانی و خدماتی این اداره در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 6 طرح عمرانی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی‌فر معاون فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام بهره‌برداری از شش طرح عمرانی و خدماتی این اداره در دهه مبارک فجر اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها 109 میلیارد و 947 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و استانداری قزوین هزینه شده است.

وی با اشاره به احداث مجتمع ادارات شهرستان‌های البرز و آبیک، هر یک با 2 هزار و 965 مترمربع زیربنا ادامه داد: مجتمع ادارات البرز با 32 میلیارد و 47 میلیون ریال و مجتمع ادارات آبیک با 29 میلیارد و 351 میلیون ریال از جمله طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر است.

مانی‌فر با اشاره به احداث حسینیه یگان ویژه پاسداران با یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار، بیان کرد: زمین چمن ورزشی شهر دانسفهان با 5 میلیارد و 503 میلیون ریال، سه بلوک آموزشی واقع در شهرک مهرگان با 4 هزار و 683 مترمربع زیربنا و 17 میلیارد و 490 میلیون ریال و ساختمان اداری اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین با 3 هزار و 380 مترمربع زیربنا و 23 میلیارد و 956 میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری است.

وی در پایان متذکر شد: تلاش می‌کنیم تا بخش مهمی از طرح‌های در دست اقدام خود را تا نیمه نخست سال آینده به پایان رسانده و آنها را مورد بهره‌برداری قرار دهیم که بیمارستان‌های 64 تختخوابی تاکستان و 32 تختخوابی شهرستان آبیک از جمله آنها هستند.

انتهای پیام/77002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول