اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

7 طرح صنعتی مهر ماندگار در قم به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از افتتاح هفت طرح صنعتی مهر ماندگار تا پایان سال جاری در استان قم خبر داد.

7 طرح صنعتی مهر ماندگار در قم به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم یونس عالی‌پور اظهار کرد: به ثمر نشستن طرح‌های صنعتی استان در قالب پروژه‌های مهر ماندگار گامی موثر به منظور تحقق شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی با بیان اینکه اغلب پروژه‌های صنعتی که در قالب مهر ماندگار قرار داده شده‌اند تولیدات آنها از کالاها و مواد اولیه‌ای بوده که بسیار مورد نیاز کشور است، گفت: تولید اینگونه محصولات معادلات تحریمی دشمن را درهم می‌ریزد و چرخه اقتصادی کشور را متحول می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان داشت: پروژه‌هایی نظیر قطعات خودرو، کپسول‌های CNG در تیپ‌های مختلف، ساندویچ پنل، انواع کودهای شیمیایی کشاورزی، و پلی استایرن، انواع نخ‌های نساجی و صنایع غذایی با تکنولوژی بالا از مواردی است که با میانگین پیشرفت فیزیکی 85 درصد و برخی با 100 درصد پیشرفت به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی میزان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های صنعتی مهر ماندگار قم را 800 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در صورت راه‌اندازی طرح‌های صنعتی مذکور برای 750 نفر در استان قم فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

عالی‌پور ضمن ابراز خرسندی از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده گفت: امیدواریم تا پایان سال 91 بسیاری از طرح‌های صنعتی نیمه تمام و دارای پیشرفت بالای 70 درصد بخش صنعتی استان با حمایت‌های سیستم بانکی و تعامل سایر مسئولین ملی و استانی به بهره‌برداری کامل برسند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول