اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر استاندار اردبیل به نیر صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی با 875 میلیون تومان

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل با سفر به شهرستان نیر از دو پروژه عمرانی این شهرستان با سرمایه‌گذاری 875 میلیون تومان بهره‌برداری کرد.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی با 875 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در سفر عصر سه‌شنبه استاندار اردبیل به نیر جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری کورائیم و همچنین طرح مقاوم‌سازی دبیرستان سید احمد خمینی (ره) این شهر افتتاح شد که برای این دو پروژه بالغ بر 875 میلیون تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

در سفر اکبر نیکزاد تعدادی از پروژه‌ها نیز مورد بازدید قرار گرفت و استاندار نسبت به حل مشکلات این پروژه‌ها و طرح‌ها قول مساعد داد.

جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری کورائیم نیر در زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع اجرا شده و ظرفیت نرمال هزار متر مکعب در ساعت را دارد که حدود 8 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

استاندار اردبیل همچنین در سفر به شهر کورائیم دبیرستان سید احمد خمینی (ره) را که در زیربنای 400 متر مربع احداث شده با سرمایه‌گذاری 750 میلیون ریال افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم استاندار اردبیل در سخنانی گفت:‌ دولت خدمتگزار با نهایت تلاش و جدیت سعی می‌کند در فرصت باقی ‌مانده از دوران خدمتگزاری دل مردم را با تکمیل و افتتاح پروژه‌ها خشنود کند چرا که مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند.

اکبر نیکزاد افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز بیش از هر زمان دیگر در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت حضور یافتند و تلاش می‌کنند در نهایت همیت و تلاش شبانه‌روزی برای این ملت خدماتی مطلوب ارائه کنند.

وی تصریح کرد:‌ آنهایی که احساس می‌کنند این ملت توان ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن را ندارد باید به حمایت آنها از مسئولان و خادمانشان نگاه کنند و ببینند چگونه مردم ما با دلگرمی بیشتر در صحنه‌های مختلف حاضر شده و پشتیبان این نظام ولایی هستند.

استاندار اردبیل ایستادگی ملت در برابر تهدیدها و فشارهای مختلف را قابل تقدیر خواند و خاطرنشان کرد: ‌امیدواریم روز به روز این ایستادگی‌ها زمینه زبونی و خواری دشمنان را بیش از گذشته فراهم آورد.

انتهای پیام/62006/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول