اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان غربی صورت گرفت

بهره‌برداری از طرح ارتقای اورژانس بیمارستان بوکان

خبرگزاری فارس: طرح ارتقای اورژانس بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان با حضور استاندار آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح ارتقای اورژانس بیمارستان بوکان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان با اجرای طرح ارتقای اورژانس بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان زیربنای آن از 400 متر مربع به 820 متر مربع افزایش یافت.

همچنین شمار تخت‌های این بخش به 12 تخت افزایش یافت و اتاق عمل‌های سرپایی و اتاق استیشن پرستاری نیز در آن ایجاد شد. برای اجرای این طرح در مجموع 3 میلیارد و 151 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از طرح توسعه بیمارستان شهید قلی‌پور، احداث ساختمان دیالیز و دانشکده سلامت این شهرستان نیز بازدید کرد.

بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان دارای 100 تخت بیمارستانی است که با توسعه آن شمار تخت‌های این مرکز درمانی به 240 تخت افزایش می‌یابد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سفر شهرستانی خود به بوکان از روند اجرایی ورزشگاه 5 هزار نفری بوکان بازدید کرد.

این ورزشگاه از جمله طرح‌های مهر ماندگار آذربایجان غربی است که احداث آن از سال 88 آغاز شده است.

وحید جلال‌زاده در این بازدید گفت: روند عملیات اجرایی این طرح رضایت‌بخش است و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز این ورزشگاه در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

ورزشگاه 5 هزار نفری بوکان در زمینی به وسعت 24 هکتار در حال احداث است و هم‌اکنون از 77 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد. همچنین این ورزشگاه شامل زمین فوتبال، پیست دو‌ومیدانی، سالن بدنسازی و رختکن است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از روند احداث سد خراسانه بوکان بازدید کرد و خواستار تسریع در اجرای سد خراسانه بوکان شد.

جلال‌زاده در این بازدید بر لزوم همکاری مسئولان در راستای تسریع در اجرای این سد تاکید کرد.

سد خراسانه بوکان که در 20 کیلومتری این شهرستان واقع شده هم‌اکنون از 93 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است. همچنین برای احداث این سد و تملک اراضی اطراف آن تاکنون 75 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این سد که عملیات اجرایی آن از سال 83 آغاز شده است با هدف استفاده از ظرفیت آبی حوضه آبریز رودخانه سردرآباد احداث می‌شود، با آبگیری این سد آب مورد نیاز بخش کشاورزی 2 هزار هکتار از روستاهای پایین دست آن تامین می‌شود که قابلیت افزایش تا 6 هزار هکتار را نیز دارا است.

این سد از نوع خاکی با هسته رسی با عرض تاج هشت متر و طول تاج 232 متر و ارتفاع سد از بستر رودخانه 21 متر است و ظرفیت ذخیره‌سازی یک میلیون و 600 هزار متر مکعب آب را دارد.

استاندار آذربایجان غربی به منظور دیدار با اقشار مختلف مردم، افتتاح و بازدید از چند طرح عمرانی و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان به این شهرستان سفر کرده است.

این هشتاد و چهارمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/61008//د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول