اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن همدان:

61 هزار واحد مسکونی در همدان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: از زمان آغاز اجرای طرح مسکن مهر روستایی در همدان، 61 هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است.

61 هزار واحد مسکونی در همدان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن ظفری ظهر امروز در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان با اشاره به ساخت و ساز مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر اظهار کرد: سهم استان همدان از ابتدای نوسازی مسکن روستایی 81 هزار بود که 640 میلیارد تومان تسهیلات داده شد.

به گفته وی، از مجموع 81 هزار سهمیه استان همدان، 82 هزار متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک معرفی شدند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه 71 هزار متقاضی موفق به عقد قرارداد شدند، افزود: از این تعداد واحدهای عقد قرار داد شده، 61 هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان همدان 9 هزار و 814 واحد مسکن روستایی ساخت و ساز شده است، افزود: از این تعداد 9 هزار و 939 فقره معرفی به بانک، 8 هزار و 362 فقره عقد قرارداد و 7 هزار و 226 فقره پایان کار خود را دریافت کرده‌اند.

ظفری یادآور شد: 336 واحد مسکن مهر در قالب تفاهم نامه سه‌جانبه و خودمالک در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت ثبت نام شد که با توجه به استقبال از طرح‌های خودمالک 414 نفر از تسهیلات مسکن مهر روستایی بهره‌مند شدند.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: در شهرستان‌های مریانج 104 واحد، جورقان 15 واحد و قهاوند نیز 15 واحد مجوز پایان کار دریافت کردند.

انتهای پیام/89003/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول