اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

بهره برداری از 3 مجموعه ورزشی تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران از بهره برداری 3 مجموعه ورزشی تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: سرانه ورزشی این منطقه به یک متر و 43 سانتی مترمربع می‌رسد.

بهره برداری از 3 مجموعه ورزشی تا پایان امسال

عظیم بابایی در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرای منطقه 20 در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از بهره‌برداری سه مجموعه ورزشی تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: مجموعه‌های ورزشی استخر و سونای شهید مدرس، الزهرا (س) ارکیده و زورخانه جوانمرد قصاب با مساحت سه هزار و 390 مترمربع تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به تحقق کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران تصریح کرد: بیشترین سرانه ورزشی متعلق به منطقه 20 به ‌عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران است که با بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی جدیدالاحداث مورد اشاره، سهم هر شهروند این منطقه از فضاهای ورزشی به یک متر و 43 سانتی مترمربع می‌رسد.

وی به اهمیت توسعه اماکن ورزشی در بخش حریم و روستاهای این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: مجموعه‌های ورزشی زمان‌آباد، قاسم‌آباد تهرانچی، عباس‌آباد علاقه‌مند در محدوده حریم و مجموعه ورزشی شهدای بهشتی با مساحت سه هزار و 20 مترمربع نیز در 6 ماهه نخست سال به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار منطقه 20 در پایان با اشاره به اینکه بخش حریم این منطقه دارای 30 نقطه جمعیتی است، افزود: به‌منظور رفاه حال و امکان دسترسی ساکنان محدوده بخش حریم به اماکن ورزشی، ساخت زمین چمن مصنوعی در تمام روستاهای تحت پوشش، در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار گرفته است.

انتهای پیام/2462/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول