اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا بهمن ماه امسال

بولوار ورودی شهر اوز آماده بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اوز گفت: باند دوم بلوار خلیج فارس ورودی شهر اوز آماده آسفالت کاری است و در بهمن ماه سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

بولوار ورودی شهر اوز آماده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز، مجتبی کریمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اجرای این شهر اظهار داشت: عملیات بیس‌ریزی، تسطیح و زیرسازی باند دوم و مسیر برگشت بلوار خلیج فارس اوز توسط واحد عمران و مهندسی شهرداری این شهر آماده شده است.

وی با بیان اینکه مساحت این بلوار 14 متر در طول 3 هزار متر است، تصریح کرد: هزینه اختصاص داده شده برای این عملیات 4 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که از محل درآمدهای شهرداری از محل پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه توسط شهروندان به شهرداری تامین شده است.

شهردار اوز گفت: نخستین باند این بلوار و مسیر خروجی از شهر در بهمن ماه سال گذشته توسط فرماندار لارستان و بخشدار اوز و دیگر مسئولان محلی افتتاح شد.

وی اظهار امیدواری کرد که اداره راه و ترابری شهر اوز عملیات آسفالت‌کاری را تا دهه مبارک فجر امسال به پایان برساند و مشکلی در این مسیر وجود نداشته باشد.

کریمی افزود: باغچه‌بندی، برق‌کشی، دکل‌گذاری و نصب تابلوهای تبلیغاتی این مسیر نیز با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد و 650میلیون ریال انجام گرفته است.

وی از دیگر پروژه‌های در دست اقدام این شهرداری را اجرای پارک حاشیه‌ای بسیج، آبشار آبی کودکان، ساخت بازار تره‌بار، گل‌کاری بلوارهای اصلی شهر، اجرای برنامه‌های فرهنگی همیار شهردار و مشاوران جوان و چاپ نشریه شهروند دانست.

کریمی در پایان از مردم خواست نظرات و انتقادات خود را از طریق تلفن 137 و پیامک 10007823622050 به اطلاع مدیران شهری برسانند.

به گزارش فارس اوز یکی از شهرهای لارستان بوده و در 350 کیلومتری جنوب فارس قرار دارد و دارای 41 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول