اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

بهره‌برداری از 42 پروژه عمرانی لردگان در دهه فجر امسال

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری 42 پروژه بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان لردگان در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 42 پروژه عمرانی لردگان در دهه فجر امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان لردگان با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: طی بازدید دو روزه از شهرستان لردگان، امور آن را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و با یک بازرسی اجمالی روند کارهای آن را مورد نظر قرار دادم.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار شهرستان لردگان مناسب نیست، افزود: باید روند بازرسی‌های نظارتی را افزایش داد و در این راستا اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری تعزیرات حکومتی جلسات منظم و اثرگذاری برگزار کند.

فروزنده تصریح کرد: باید به گونه‌ای اقدام کرد که نظارت بر بازار به نحو منظم انجام گیرد و حق مردم در این رابطه حفظ شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت نظم‌بخشی به امور ادارات و دستگاه‌های این شهرستان تاکید کرد و گفت: ادارات باید در راستای خدمات‌رسانی به مردم عمل کنند و در این رابطه هیچ‌گونه کم‌کاری از خود نشان ندهند.

فروزنده در ادامه به بازدید خود از دبیرستان نمونه دین و زندگی لردگان اشاره کرد و افزود: عملکرد این واحد آموزشی بسیار قابل قبول و مطلوب است به طوری که در سال گذشته 9 نفر در رشته پزشکی و 17 نفر در رشته‌های مطرح در دانشگاه‌های کشور پذیرش شدند.

وی با اشاره به تصویب سند اشتغال این شهرستان، تصریح کرد: این سند به دستگاه‌های ذی‎ربط ابلاغ شده و این دستگاه‌ها باید برنامه‌های خود را در این راستا تدوین و اجرایی کنند.

فروزنده بر ضرورت توسعه اشتغال‎زایی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این شهرستان به دلیل وجود جمعیت جوان دارای نرخ بالایی از بیکاری است و برهمین اساس باید در راستای ایجاد اشتغال برای این جوانان جویای کار برنامه‌ریزی شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین بر لزوم جذب سرمایه‌گذاری در این شهرستان تاکید کرد و افزود: باید در شهرستان شرایط مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی ایجاد کرد تا زمینه رشد و توسعه این شهرستان فراهم شود.

فروزنده تصریح کرد: انتظار می‎رود تا بخش کشاورزی این شهرستان توسعه بیشتری داشته باشد و در این راستا تسهیلات خوبی در اختیار افراد قرار داده می‎شود.

وی در ادامه به روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها به سه دسته پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، بین 50 تا 70 درصد و بالای 80 درصد تقسیم شده تا اقدامات خاصی برای تکمیل آن‌ها به کار گرفته شود.

فروزنده از بهره‌برداری 42 پروژه بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار داشت: باید برنامه‌ها را به گونه‌ای پیش برد که این پروژه‌ها در دهه فجر تکمیل شوند و به بهره‌برداری برسند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد تا برخی مشکلات اقتصادی در پیشرفت برنامه‌های شهرستان خللی وارد کند.

انتهای پیام/68001/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول