اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تکذیب کرد

استفاده از پول فروش اوراق مشارکت در پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: استفاده از پول حاصل از فروش اوراق مشارکت در پروژه‌های عمرانی شیراز صحت ندارد.

استفاده از پول فروش اوراق مشارکت در پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا نقیب زاده بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: در سال گذشته و امسال شهرداری شیراز با تلاش مضاعف و حمایت شورای اسلامی شهر شیراز توانست چند پروژه بزرگ عمرانی را آغاز کند که این طرح‌ها در آینده شهر شیراز بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه استفاده از پول فروش اوراق مشارکت در پروژه‌های عمرانی صحت ندارد، اضافه کرد: عده‌ای در شهر شیراز این شایعه را به وجود آورده‌اند که شهرداری اوراق مشارکت را فروخته و برای پروژه‌های عمرانی هزینه کرده در صورتی که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون پول حاصل از فروش اوراق مشارکت فقط باید در پروژه‌های سرمایه‌گذاری خرج شود که در شهرداری شیراز نیز این امر محقق شده ‌است.

عوارض صدور پروانه توسط شهرداری شیراز کاهش یابد

در ادامه عضو دیگر شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه در شهرداری شیراز باید عوارض صدور پروانه کاهش یابد گفت: شهر شیراز هم‌اکنون شکل واقعی خود را پیدا کرده است بنابراین باید عوارض صدور پروانه کاهش یابد.

محسن معین خواستار افزایش عوارض نوسازی شد و اظهار داشت: مسئولان شهرداری شیراز باید به این سمت حرکت کنند که عوارض صدور پروانه را کاهش و به جای آن عوارض نوسازی را افزایش دهند.

وی ادامه داد: در شهرهای پیشرفته عوارض نوسازی 70 درصد درآمد شهرداری‌ها را تشکیل می‌دهد که در همین راستا شهرداری شیراز نیز می‌تواند در این مسیر حرکت کند.

انتهای پیام/2448/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول