اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه صاحب‌الامر (عج) خبر داد

اجرای 350 پروژه عمرانی سپاه قزوین در 3 سال

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از اجرای 350 پروژه عمرانی در سپاه این استان در سه سال اخیر خبر داد.

اجرای 350 پروژه عمرانی سپاه قزوین در 3 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مهدی مهدی‌آبادی بعدازظهر امروز در همایشی به منظور ارائه گزارش عملکرد سه ساله این معاونت در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) برگزار شد از اجرای بیش از 350 پروژه عمرانی در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان در سه سال اخیر خبر داد.

وی با ارائه گزارش عملکرد معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه استان قزوین به بیان مشروح اقدامات پرداخت و تصریح کرد: تلاش مهندسان سپاه استان قزوین و حمایت‌های مسئولان و فرماندهان موجب شد تا در سه سال اخیر بیش از 350 پروژه مهم در سطح استان اجرا شود و این اقدامات در طول 30 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

مهدی‌آبادی به ساخت و احداث بیش از 51 حوزه مقاومت بسیج 15 کانون بسیج مستضعفین، 10 حوزه بسیج اقشار، 179 پایگاه بسیج محلات، 41 سالن ورزشی صالحین، پنج سالن ورزشی فرهنگی 9 دی اشاره کرد و افزود: برای ساخت این تعداد حوزه و کانون در سطح استان قزوین بیش از 18 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: احداث چهار باشگاه تیراندازی، سه مجتمع فرهنگی و زائر‌سرا، احداث زائرسرای راهیان نور خرمشهر و مرمت و بازسازی زائر‌سرای راهیان نور در اهواز، احداث استخر و زمین چمن مصنوعی و همچنین ساخت درمانگاه از دیگر اقدامات این معاونت در سه سال گذشته بوده است.

این مسئول به عملیات احداث ساختمان ستاد سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: ساختمان سپاه استان قزوین در دو سایت در زمینی به مساحت 155 هزار و 750 متر مربع در حال احداث است.

مهدی‌آبادی اذعان داشت: برای ساخت و تکمیل این 350 پروژه بیش از 41 میلیارد و 408 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/2667/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول