اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج:

50 پروژه عمرانی در سنندج انجام می‌شود / کمبود اعتبارات عامل توسعه نیافتگی سنندج

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: در حال حاضر بیش از 50 پروژه عمرانی میلیاردی در شهر سنندج در حال انجام است.

50 پروژه عمرانی در سنندج انجام می‌شود / کمبود اعتبارات عامل توسعه نیافتگی سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد محمدی بعد از ظهر امروز در مراسم گشایش تونل انقلاب سنندج اظهار داشت: در گذشته به دلیل کمبود اعتبارات و درآمد شهرداری نتوانستیم پروژه‌های عمرانی مناسبی داشته باشیم و بیشتر پروژه‌های شهر اعتباری زیر 100 میلیون تومان داشت.

وی کمبود اعتبارات عمرانی را عامل توسعه نیافتگی شهر سنندج خواند و گفت: مشکلات امروز شهر نتیجه نبود اعتبارات عمرانی بوده که در حال حاضر این مشکلات کمتر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: در تاریخ شهرداری سنندج تزریق اعتبارات دو سال اخیر بی‌نظیر بوده و نمود آن در پروژه‌های عمرانی مشخص است.

محمدی با اشاره به تلاش‌های مسئولان عمرانی برای موانع و مشکلات بر سر راه پروژه‌ها اظهار داشت: جلسات و کمیسیون‌های زیادی برای معارضات ملکی و تأسیساتی برگزار شده و امیدوارم مردم از کارشناسی املاک تملکی رضایت داشته باشند.

رئیس شورای شهر سنندج در ادامه از آغاز عملیات اجرایی احداث میدان ننله نیز به عنوان یکی از مناطق حادثه‌خیز در ورودی شهر سنندج خبر داد.

محمدی گفت: این طرح که از طرح‌های عمرانی ساماندهی ورودی‌های شهر سنندج بوده که در محور جاده سنندج، سقز قرار می‌گیرد مشکل ترافیکی و عبور و مرور این بخش را برطرف می‌کند.

وی به اعتبار 20 میلیارد ریالی این پروژه اشاره کرد و گفت: با احداث این میدان راه دسترسی و تردد خودروها به ترمینال شمال سنندج آسان‌تر می‌شود.

محمدی در مورد مشکلات معارضی و ملکی این پروژه اظهار داشت: ملک این منطقه اوقافی بوده و با توجه به توافقات حاصله مبلغ 700 میلیون تومان برای تملک زمین به حساب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان واریز شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج نیز با اشاره به افتتاح این میدان در خرداد ماه سال آینده، خاطرنشان ساخت: عملیات اجرایی این پروژه توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری سنندج انجام می‌شود.

محمدصدیق فتحی اذعان داشت: بخش تملکی این پروژه رفع تملک شده و اگر چه معارضات تأسیساتی هم بر سر راه احداث میدان ننله قرار دارد، امید است با عنایت مسئولین این مشکلات برطرف شود.

وی در پایان گفت: کاهش ترافیک، ساماندهی خروجی شهر، کاهش تصادفات و عمران شهری با احداث این میدان در ابتدای ناحیه منفصل شهری ننله و خروجی سنندج از محور سقز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول