اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر شهری استانداری خراسان‌رضوی:

پروژه‌های عمرانی مشهد به‌صورت مستمر بازبینی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی گفت: نظارت بر برنامه‌‌ها و گزارش‌گیری مستمر از پیشرفت برنامه‌های عمرانی مشهد جزو وظایف دفتر امور شهری استانداری خراسان‌رضوی است.

پروژه‌های عمرانی مشهد به‌صورت مستمر بازبینی می‌شوند

سیدمجتبی علوی‌مقدم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مطالعه و بررسی وضع شهرستان‌های خراسان‌رضوی از نظر تأسیسات و تسهیلات رفاهی به منظور شناخت و تعیین نیازهای مالی و خدماتی از وظایف عمده این دفتر به شمار می‌رود و در این راستا دفتر امور شهری استانداری تلاش کرده تا از تمامی شهرداری‌های استان بازدید به عمل آورد.

وی ادامه داد: با هدف افزایش کارآیی، دانش و مهارت، توسعه آگاهی‌ها، بهبود وظایف و ارتقای سطح دانش شغلی کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی تاکنون 40 دوره آموزش ملی برای شهرداری‌ها و 32 دوره آموزشی ملی برای دهیاری‌ها از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شده است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی بیان کرد: دوره‌های آموزشی بر اساس نظام جامع آموزش کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و طبق نیازسنجی آموزشی آنها در سطح کشور برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

علوی‌مقدم عنوان کرد: بررسی نیازهای مالی شهرداری‌ها و انجام امور مربوط به حسابرسی آنها از اول سال جاری تاکنون صورت گرفته و بر اساس اعتبارات کمی که به آنها اختصاص می‌یابد توصیه‌های آموزشی بر مبنای مدیریت هزینه و درآمد به آنها آموزش داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: نظارت بر برنامه‌های عمرانی و گزارش‌گیری مستمر از پیشرفت برنامه‌های عمرانی شهرها و همچنین اعلام عدم پیشرفت آنها به سازمان‌های اجرائی به‌منظور رفع موانع می‌تواند در پیشرفت‌ هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی سطح استان کمک شایانی کند و رتبه استان را در کشور بالا ببرد.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی تاکید کرد: در دو بخش آزاد و سهمیه‌ای استخدامی شهرداری‌ها اقدامات لازم صورت گرفته و استخدامی سهمیه‌ای در کل استان پایان یافته و مرحله آزاد آن نیز آغاز شده است.

علوی‌مقدم اظهار کرد: نمایشگاه دستاورد شهرداری‌ها در سطح کشور در راستای ارتقا و توانمندسازی شهرداری‌ها صورت گرفته که در این میان شهرداری مشهد به‌ همراه 16 شهرداری دیگر استان در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند و نتایج آن هفته آینده از سوی تهران اعلام می‌شود.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول