اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

3 پروژه فرهنگی و عمرانی سپاه رودسر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سه پروژه عمرانی و فرهنگی سپاه ناحیه رودسر به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

3 پروژه فرهنگی و عمرانی سپاه رودسر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، فرمانده سپاه ناحیه رودسر در مراسم افتتاح مسکن محرومان در بلالم این شهرستان، اظهار کرد: در چند سال اخیر در راستای محرومیت‌زدایی، ساخت مسکن محرومان در دستور کار بسیج قرار گرفته و از ناحیه سپاه قدس گیلان 9 سهمیه در اختیار سپاه ناحیه رودسر قرار گرفته است.

رحمان عصامی، افتتاح سه مسکن محرومان را از جمله پروژه‌های سهمیه‌ای سپاه رودسر دانست و تصریح کرد: ساخت سه پروژه دیگر باقی مانده است.

وی گفت: زیربنای این ساختمان 70 متر است که 175 میلیون ریال هزینه در بر داشت که 5 میلیون ریال آن از سرانه بهزیستی و کمیته امداد و 12 میلیون دیگر از مشارکت‌های مسئولان و مردمی تامین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر، با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین ابراز کرد: حلقه‌های صالحین با هدف مبارزه با تهدیدات نرم دشمن و به‌کارگیری و جذب نیروها و جوانان در بخش‌های تربیتی، سیاسی و عقیدتی برای عملکرد خوب آنها پایگاه‌های مقاومت در روستاها ساخته و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای ساخت این پایگاه با زیربنای 50 متر مربع، 180 میلیون ریال هزینه شده که 100 میلیون ریال از محل فرمانداری شهرستان و 80 میلیون ریال از مشارکت‌های مردمی بوده است.

عصامی، خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج یک شاخه راه روستایی «اره چاک» از منطقه اشکورات رحیم‌آباد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و برای زیرسازی و شن‌ریزی این راه روستایی محروم که به طول یک کیلومتر بوده مبلغ 300 میلیون ریال از محل مناطق محروم هزینه شده است.

به گفته وی، با وجود صعب‌العبور بودن مسیر مذکور، 100 خانوار از مزایای راه روستایی اره‌چاک بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/84001/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول