اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ورامین:

بقاع متبرکه در محرم میزبان برنامه‌های فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین گفت: همزمان با دهه اول محرم طرح بصیرت عاشورایی در 18 بقعه متبرکه شهرستان ورامین برگزار می‌شود.

بقاع متبرکه در محرم میزبان برنامه‌های فرهنگی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 18 بقعه متبرکه شهرستان ورامین خبر داد و گفت: طرح «بصیرت عاشورایی» با هدف شناساندن فرهنگ شهادت و ایثارگری به آحاد جامعه به‌ ویژه نوجوانان و جوانان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین اظهار داشت: در شهرستان ورامین نیز این برنامه در 18 بقعه متبرکه با حضور علما و مداحان اهل بیت (ع) با محوریت تبیین قیام امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مراسم در امامزادگان جعفر(ع)، عبدالله(ع) عسگرآباد و سید فتح‌الله(ع) با حضور حجت‌الاسلام حائری، بابایی و ریاحی و مداحی طالبی، جنیدی، امیر مهریه، غلامرضا رجب‌شاهی و سید محسن احمدی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قدیریان بیان داشت: همچنین در امامزادگان کوکب‌الدین(ع)، عبدالله(ع) جلیل‌آباد، بی‌بی زبیده (س)، ابراهیم(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام شریعتی، عارفی، خانجانی و هاشمی و با مداحی نیما تاجیک، علی شستی، قشقایی و حسن علیزاده برگزار می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین تصریح کرد: در امامزادگان عون(ع)، اسحاق و موسی(ع)، عبدالله(ع) داودآباد، مرحوم و مظلوم با سخنرانی حجت‌الاسلام انتظاری، حدادیان، سید یحیی محمدی و افشار و با مداحی حسین اردستانی، مقاری، سید مجید خدام و شیبانی خواهد بود.

وی یادآور شد: امامزادگان شاه حسین(ع)، هفت جوبه(ع)، سکینه بانو(س)، سلیم(ع) نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی، مجتبی فدایی و سوری همراه با مداحی عبدالله میررجب، علیرضا رستمی و مهدی تاجیک نیز این مراسم برگزار می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین در پایان عنوان کرد: این مراسم در امامزادگان قاسم(ع)، دوتن(ع)، طاهر و مطهر(ع) نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام شیرکوند، مرادی و محسن‌زاده و مداحی حامد کنگرلو، خانی و مغاری خواهد بود.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول