اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امر خیریه استان کرمانشاه خبر داد

برگزاری مسابقه غدیر در 14 بقاع متبرکه استان

خبرگزاری فارس: معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مسابقه غدیر در عید سعید غدیر‌خم در 14 بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه غدیر در 14 بقاع متبرکه استان

حجت‌الاسلام محسن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک عید‌سعید غدیر‌خم اظهار کرد: باید به عیدغدیر که عیدالله الاکبر است توجه بیشتری شود و با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات ریشه در غدیر دارد باید با همدلی این عید را از مظلومیت خارج کنیم‌.

سلیمانی از برگزاری مسابقه غدیر در عید‌سعید غدیر‌خم در 14 بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه خبر داد و گقت: شعار امسال عید غدیر «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» است.

وی با اشاره به جشن‌های ولایت علوی، اکمال دین نیوی در جوار بقاع متبرکه استان کرمانشاه گفت: مراسم ویژه بزرگداشت این روز راس ساعت 10 صبح روز شنبه 13 آبان ماه مصادف با هجدهم ذی‌الحجه در حرم مطهر امامزاده احمد سنقر برگزار خواهد شد. 

معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مراسم سخنرانی‌، مدیحه‌سرایی، خطبه‌خوانی غدیر، تجلیل از سادات خادم، برپایی نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و ... را از جمله برنامه‌های این روز عنوان کرد. 

وی گفت: در شهرستان کنگاور در سه بقعه امامزاده باقر(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده سیدجمال، در شهرستان سرپل‌ذهاب در بقعه احمدبن اسحاق(ره)، در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب در امامزاده حسن و علی‌اکبر(ع)، در شهرستان سنقرو کلیایی در جهان‌آرا خاتون و امامزاده احمد(ع)، در شهرستان هرسین در امامزاده مهدی و باقر بیستون و در شهرستان کرمانشاه در امامزاده یده فاطمه، امامزاده قاسم پاامام، مسجد صاحب‌الزمان(عج) و مجتمع فرهنگی آل‌آقا برنامه‌های عید‌سعید غدیر‌خم برگزار می‌شود‌.

سلیمانی برنامه شاخص را در شهرستان سنقرو کلیایی و در آستان مقدس امامزاده احمد(ع) عنوان کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول