اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دو نامزد

مجمع انتخابات هیئت کاراته قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هئیت کاراته استان قزوین از برگزاری مجمع انتخابات هیئت کاراته این استان با حضور دو نامزد خبر داد.

مجمع انتخابات هیئت کاراته قزوین برگزار می‌شود

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مجمع انتخابات هیئت کاراته استان فردا با حضور دبیر هیئت کاراته استان و رئیس اداره ورزش و جوانان استان و پیشکسوتان این رشته ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مجمع با توجه به اتمام دوران چهار ساله ریاست فعلی هیئت کاراته استان برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد ریاست فدراسیون کاراته هم در این مجمع حضور پیدا خواهد کرد.

داوری افزود: محمدصادق بابایی سرپرست فعلی و رئیس سابق هیئت و سیدحسن جلیلیان از پیشکسوتان کاراته استان دو نامزد کسب پست ریاست این هیئت ورزشی در قزوین می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه کاراته در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت زیادی در سطح استان داشته است، تصریح کرد: حضور بهمن عسگری در مسابقات جام جهانی فرانسه و به دنبال آن کسب عنوان قهرمانی جهان این کاراته‌کا در مسابقات جوانان و امیدهای جهان در سال‌های 2009 و 2011 در کشورهای مالزی و مراکش از مهم‌ترین رویدادهای این رشته ورزشی در استان به شمار می‌رود.

دبیر هیئت کاراته استان در ادامه با بیان اینکه سال گذشته برای نخستین بار 9 ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از سوی کادر فنی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند، افزود: در کنار این موفقیت‌ها باید به کسب عناوین مختلف تیم‌های کاراته استان در سبک‌های مختلف کشور نیز اشاره داشت.

داوری با اشاره به برگزاری منظم لیگ‌های نونهالان و نوجوانان استان در سال‌های گذشته و حضور تیم‌های استان در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان یادآور شد: برگزاری رقابت‌های منظم لیگ در این سال‌ها موجب ترقی کاراته‌کاهای استان بوده که این موفقیت سال گذشته با دعوت 9 کاراته‌کای کشورمان در جریان برگزاری اردوی تیم‌های ملی صورت گرفت.

دبیر هئیت کاراته استان  ابراز داشت: امیدوار هستیم در جریان برگزاری مجمع هر فردی که موفق می‌شود برای چهار سال سکان ریاست هیئت کاراته استان را بر عهده گیرد به مراتب موفقیت‌های بیشتری برای کاراته استان در سطح میادین کشوری و بین‌المللی رقم بخورد.

انتهای پیام/77004/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول