اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در منزل ورزشکار بسیجی صورت گرفت

دیدار فرمانده سپاه قم با قهرمان کاراته جهان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) ضمن حضور در منزل ورزشکار بسیجی امیر مهدی زاده، کسب مدال طلای جهانی وی در رشته کاراته را تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

دیدار فرمانده سپاه قم با قهرمان کاراته جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی نژاد در دیدار امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان اظهار داشت: افتخارآفرینی شما به عنوان یک ورزشکار بسیجی مایه افتخار همه ماست و از این حیث باید به خانواده و مربیان و همه حامیان شما دست مریزاد گفت.

وی با اشاره به اینکه جوانان برومند بسیجی در همه عرصه‌ها از جمله ورزش قهرمانی افتخارآفرینی می‌کنند گفت: به لطف الهی ورزشکاران ما با توسل به ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و نیز پشتکار خود، افتخارات فراوانی برای ایران اسلامی خلق کرده‌اند و شما نیز از جمله این جوانان هستید که با رمز یا ابوالفضل (ع) و توکل بر خدا توانستید همه حریفان را شکست دهید.

مهدوی نژاد یادآور شد: هنوز در خاطره‌ها فریاد «یا ابوالفضل» حسین رضا زاده مانده است، با وجود آنکه ایشان چند سالی است که از عرصه ورزش قهرمانی دور است.

وی در ادامه با اشاره به ایام عزاداری‌های ماه محرم ابراز داشت: همه مردم و جوانان ما دلباخته سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان هستند و این دلدادگی و عشق در همه ساحت‌های زندگی آن‌ها از جمله در ورزش جلوه و نمود دارد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: در دوران پر افتخار دفاع مقدس جوان‌های برومند این آب و خاک با اقتدا به مولا و مقتدایشان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توانستند با شکست دشمن بعثی، قلب امام و مردم را شاد کرده و دشمن را از این خاک مقدس بیرون برانند.

امیر مهدی زاده قهرمان قمی کاراته جهان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه فعالیت در بسیج برای او بالاترین افتخار است، خاطرنشان کرد: من در روز بازی فینال که مصادف با روز تاسوعا بود با توسل به حضرت ابوالفضل (ع) و البته یاری الهی توانستم بر حریفم چیره شده و مدال طلا را برای کشور عزیزم به ارمغان آورم و این مدال را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم.

در خاتمه این دیدار نیز به رسم یادبود یک جلد کلام الله مجید، لوح تقدیر و یک تابلوفرش نفیس از طرف سپاه استان قم به این قهرمان بسیجی اهدا شد.

انتهای پیام/2258/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول