اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته تربت‌حیدریه:

تربت‌حیدریه در کاراته بانوان قطب کشوری است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته تربت‌حیدریه گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های کاراته استان و حتی کشور به ‌ویژه در بخش بانوان محسوب می‌شود.

تربت‌حیدریه در کاراته بانوان قطب کشوری است

مهدی غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: در حال حاضر هیئت کاراته تربت‌حیدریه دارای بیش از هزار و 500 نفر عضو فعال است و بیش از 30 نفر از مربیان اعم از آقایان و بانوان در سطح شهر و روستا به فعالیت در این رشته می‌پردازند.

وی گفت: کاراته در این شهرستان قدمتی طولانی دارد و سابقه فعالیت آن به سال‌های قبل از انقلاب برمی‌گردد و در حال حاضر در سبک‌های آزاد شامل دای دوجوکو، کیوشین ایچی گکی، اویاما، شین‌دن و کیک بوکسینگ کاراته و سبک کنترلی wkf شامل شیتوریو، کان‌ذن‌ریو، شوتوکان gka، شوتوکان jks و وادوکای در بیش از 20 باشگاه شهرستان توسط مربیان مجرب اعم از آقایان و بانوان ادامه فعالیت می‌دهند.

غلامی افزود: این هیئت طی سال‌های 1387 و 1390 طی 4 سال متوالی یکی از هیئت‌های برتر استان معرفی شده و لوح تقدیر از فدراسیون و هیئت کاراته استان دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: در سال 89 دو نفر از کاراته‌کاهای این شهرستان در بخش آقایان به نام‌های سیدآرش عربی و رسول زنگنه به اردوی تیم ملی نوجوانان کاراته دعوت شدند.

غلامی یادآور شد: در سال 91 نیز خانم‌ها شکوفه‌ پیشه‌وری و هانیه شوریان به جشنواره بین‌المللی تعاونی‌های برتر زنان مسلمان که 28 و 29 آذر ماه در تهران برگزار می‌شود دعوت شدند و در سال 90 بیش از 100 نفر از کاراته‌کاهای شهرستان در سطح استان و بیش از 40 نفر در سطح ملی صاحب مقام شدند و در شش ماه نخست سال 1391 نیز 42 قهرمان در سطح کشور داشته‌ایم.

انتهای پیام/70002/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول