اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان کاراته دختران

تیم کاراته همدان صدرنشین گروه یک لیگ جوانه شد

خبرگزاری فارس: در مرحله دوم لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان کاراته دختران، تیم هیئت کاراته همدان صدرنشین گروه یک لیگ جوانه شد.

تیم کاراته همدان صدرنشین گروه یک لیگ جوانه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرحله دوم لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان کاراته دختران امروز در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که در لیگ جوانه و در گروه یک تیم هیئت کاراته همدان صدرنشین شد.

در لیگ جوانه و در گروه یک تیم علمدار کربلا 17 بر سه مقاومت بسیج را برد، مهر البرز 13 بر هشت مغلوب کرد و در مقابل هیئت کاراته همدان به برتری 14 بر شش دست یافت تا با 9 امتیاز در صدر بایستد.

در سایر دیدارهای این گروه، مهر البرز موفق شد 14 بر شش مقابل هیئت کاراته همدان پیروز شود، مقاومت بسیج 18 بر چهار هیئت کاراته همدان را مغلوب کرد و دیدار تیم‌های مقاومت بسیج با مهر البرز 13 بر هشت به سود تیم مقاومت خاتمه یافت.

در این گروه پس از تیم علمدار کربلا، مقاومت بسیج و مهر البرز به ترتیب با شش و  سه امتیاز دوم و سوم شدند.

در گروه دوم، دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد با کسب سه پیروزی صدرنشین این گروه باشد.

تیم دانشگاه ابتدا 23 بر صفر هیئت کاراته مازندران را برد، 12 بر 10 باشگاه قاسمی را مغلوب کرد و 16 بر پنج هم مقابل تیم جوانه به برتری رسید.

باشگاه قاسمی هم با دو پیروزی که به دست آورد با شش امتیاز در رده دوم قرار گرفت، باشگاه قاسمی 18 بر چهار تیم جوانه را شکست داد و 21 بر یک هم هیئت کاراته مازندران را برد، دیدار تیم‌های جوانه با هیئت کاراته مازندران هم 11 بر 10 به سود تیم مازندران پایان یافت.

در گروه یک آینده‌سازان هیئت کاراته آذربایجان شرقی به سه پیروزی دست یافت.

در این هفته تیم آذربایجان شرقی ابتدا 12 بر 11 از سد هیئت کاراته فارس گذشت، سپس موفق شد دانشگاه آزاد اسلامی را با نتیجه نزدیک 11 بر 10 شکست دهد و در سومین دیدار شهید شکوهی را 18 بر چهار برد تا با 9 امتیاز در صدر قرار گیرد.

دانشگاه آزاد اسلامی، تیم شهید شکوهی را 23 بر صفر مغلوب کرد و هیئت کاراته فارس را 17 بر شش برد و شش امتیازی شد و در رده دوم ایستاد.

بازی تیم‌های هیئت کاراته فارس با شهید شکوهی مسابقه دیگر این گروه بود که 20 بر سه به نفع تیم فارس خاتمه یافت.

در گروه دوم، مقاومت بسیج 9 امتیازی شد و در مکان نخست جدول رده‌بندی این گروه ایستاد.

مقاومت بسیج 16 بر پنج هیئت کاراته کرمانشاه را شکست داد، کوبه اوزاکا را 23 بر صفر مغلوب کرد و در مقابل هیئت کاراته مازندران 16 بر پنج به برتری رسید.

در این گروه هیئت کاراته مازندران 14 بر شش مغلوب شیتوریو کوبه اوزاکا شد، هیئت کاراته کرمانشاه 15 بر هفت از سد هیئت کاراته مازندران گذشت و شیتوریو کوبه اوزاکا مقابل هیئت کاراته کرمانشاه 15 بر هفت به پیروزی رسید.

شیتوریو کوبه اوزاکا با شش و هیئت کاراته کرمانشاه با سه امتیاز تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی این گروه هستند.

انتهای پیام/2499/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول