اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی:

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به سیل‌بند شمال شهر بیرجند

خبرگزاری فارس: کارشناس مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی از اختصاص 10 میلیارد ریال به سیل‌بند شمال شهر بیرجند خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به سیل‌بند شمال شهر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید ابوالحسن میر‌ جلیلی ظهر امروز در کارگروه مدیریت امداد و نجات خراسان‌جنوبی اظهار کرد:‌ حدود 150 میلیون تومان برای سیل‌بند حاجی آباد و 850 میلیون تومان برای سیل‌بند مهرشهر در نظر گرفته شده است.

وی، تهیه شرح وظایف دستگاه‌ها به هنگام بروز حوادث توسط هلال احمر استان را به صورتی کاملا کارشناسی شده عنوان کرد.

کارشناس مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: اعتبارات خوبی به مدیریت بحران استان اختصاص یافته است که در این راستا می‌توان اعتبارات مناسبی برای طرح زمستانی جمعیت هلال احمر در نظر گرفت تا مردم با مشکل انسداد جاده‌ها مواجه نشوند.

رییس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه توزیع فرآورده‌ها در شرایط اضطراری نیازمند همکاری دستگاه‌ها است، افزود: تأمین فرآورده‌های نفتی و انتقال به انبارهای ذخیره‌سازی توسط شرکت نفت و توزیع آن بر عهده شرکت خصوصی است.

مصطفی نخعی با اشاره به جایگاه سیار سوخت در استان تصریح کرد: توزیع فرآورده‌های نفتی نیازمند تخصص است که در این راستا چند نیرو باید آموزش ببینند.

وی یادآور شد: تقریبا تمامی جایگاه‌های بزرگ استان به مولد برق مجهز هستند.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر انبار 20 میلیون لیتری در بیرجند برای ذخیره فرآورده‌های نفتی موجود است و انبار 100 میلیون لیتری در حال احداث است.

نخعی تأکید کرد: تمام نقاط عرضه فرآورده‌های نفتی مخازن ذخیره‌سازی دارند اما در توزیع همه دستگاه‌ها باید همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/69005/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول