اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بحران استانداری خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری 19 مانور در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه خراسان جنوبی از برگزاری 19 مانور در سطح استان در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی خبر داد.

برگزاری 19 مانور در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی آخوندی ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان جنوبی اظهار کرد: در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی تعداد 64 پروژه مدیریت بحران با اعبتاری بالغ بر 54 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی مهم‌ترین پروژه این هفته را افتتاح ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن بصیران عنوان کرد و افزود: پوشش لرزه‌ای استان با افتتاح این ایستگاه تکمیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه خراسان جنوبی از تدوین کتابی در راستای نقاشی‌های کودکان در راستای بلایای طبیعی خبر داد.

آخوندی به برگزاری 22 دوره آموزشی در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: 2 هزار و 800 نفر در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: برگزاری 12 جلسه و همایش، 10 کنفرانس خبری و پنج برنامه رادیویی و تلویزیونی نیز از دیگر برنامه‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در سطح استان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه خراسان جنوبی از برگزاری 15 نوع تبلیغات شهری نیز در این هفته خبر داد و افزود: 15 مسابقه نیز در این هفته در سطح استان برگزار شده است.

آخوندی به برگزاری مانورها اشاره کرد و بیان داشت: این مانورها شامل عملیات امداد و نجات در حوادث جاده‌ای، آمادگی برای پیشگیری از حریق در عرصه‌های منابع طبیعی، مبارزه و کنترل آفات و بیماری‌های گیاهی، رژه موتوری، اطفاء حریق و مانور امداد و نجات در کوهستان‌ است.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری کارگاه آموزشی دهیاران بالای 800 نفر سکنه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در سطح استان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه خراسان جنوبی یادآور شد: مسابقه تیراندازی کارکنان عضو شورا و برگزاری مسابقه قرآنی ندای آسمانی امداد نیز از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول