اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان مدیریت بحران خراسان جنوبی؛

پروژه بهسازی ورودی شهر ارسک به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان مدیریت بحران استان خراسان جنوبی پروژه بهسازی و تکمیل پل ورودی شهر ارسک که یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر بود به بهره‌برداری رسید.

پروژه بهسازی ورودی شهر ارسک به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، این مراسم صبح امروز در محل ورودی شهر ارسک و در حضور مدیر کل بحران استان و ستاد بحران شهرستان و به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار شد.
شهردار ارسک در ابتدای این مراسم با اشاره به هزینه 600 میلیون ریالی این پروژه اظهار داشت: تعریض و بهسازی پل ورودی شهر ارسک از اولویت‌های اساسی شهرداری بود که با مساعدت مدیریت بحران استان انجام شد.
احمد حاجی‌پور در تشریح اجرای این پروژه افزود: این پروژه با اجرای 60 متر مکعب بتن‌ریزی، 280 متر مربع سنگ چینی دیوار ساحلی، 160متر جدول و کانیو، 70مترحفاظ پل و نزدیک به 200 تن آسفالت گرم در طول 45 روز اجرایی شد و به این ترتیب یکی از نقاط حادثه‌ساز شهر که مسیر رفت و آمد سفرهای درون شهری و برون شهری بشرویه به سمت بیرجند است، برطرف شد.
مدیر کل بحران خراسان جنوبی نیز با اشاره به سابقه وجود سیلاب و روان‌آب‌های شدید در منطقه بر لزوم آمادگی و انجام برنامه‌های پیشگیرانه در قبال این حوادث تأکید کرد.
محمد‌علی آخوندی افزود: استان خراسان جنوبی به لحاظ قرار گرفتن در کانون بحران خشکسالی و زلزله باید نسبت به آمادگی و اطلاع‌رسانی فعالیت بیشتری داشته باشد.
وی ادامه داد: پروژه‌ای که امروز به بهره‌برداری رسید نیز یکی از نقاط حادثه‌خیز بین راهی استان بود که باید نسبت به رفع آن اقدام می‌شد و با رفع آن امنیت بیشتری در این مسیر برقرار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول