اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

بسیج ریشه واقعی در قرآن دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دامغان گفت: بسیج ریشه واقعی در قرآن دارد و خداوند به همه مومنان و مسلمانان امر می‌کند که بسیجی شوند.

بسیج ریشه واقعی در قرآن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام سیدمحمود ترابی عصر امروز در مراسم مشترک بسیجیان در رزمایش «الی بیت‏المقدس» که با حضور رؤسای ادارات شهرستان در اردوگاه قدس شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار داشت:  بسیج ریشه در عاشورای حسینی دارد و اگر ما هزار بار کشته و دوباره زنده شویم، دست از اسلام و دین بر نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بسیج خمیر مایه انقلاب ماست و همه دنیا از انقلاب و بسیج مردمی ایران اسلامی الگو گرفته‏اند.

امام جمعه دامغان اضافه کرد: بسیج نهادی است که به دست حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و امروز ما برکاتش را شاهد هستیم.

ترابی تصریح کرد: دشمنان اسلام چون از قدرت بسیج بی‌خبر بودند، به کشورمان حمله کردند و نا امید شدند و شکست خوردند؛ چرا که به جرأت می‌توان گفت روحیه مقاومت بسیجی را نمی‌توان شکست داد.

امام جمعه دامغان گفت: باید تلاش کنیم تا این قدرت و مقاومت حفظ شود؛ زیرا بسیج به عنوان یک نهاد مقدس تشکیل شد و چنان عظمتی پیدا کرد که دشمن را به وحشت انداخته است.

به گزارش فارس؛ رزمایش 10 هزار نفری «الی‌ بیت‌المقدس» ویژه گردان‌های واکنش سریع ‌بیت‌المقدس استان سمنان با دستیابی به اهداف از پیش تعیین ‌شده به پایان رسید.

این رزمایش‌ به مدت دو روز در پنج نقطه از استان سمنان به صورت هم‌زمان برگزار شد.

در مجموع، 27 گردان بیت‏المقدس، 10 گردان امام حسین(ع) و هشت گردان الزهرا(س) از بسیجیان استان سمنان در روزهای 9 و 10 آذر ماه فراخوان شده و در اردوگاه‌های پیش‌بینی شده به تمرین عملی پرداختند.

سردار علی فضلی‌ جانشین سازمان بسیج مستضعفین و معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین میهمانان ویژه رزمایش استان سمنان بودند.

انتهای پیام/2249/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول