اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان سمنان:

بسیجیان برای اجرای اوامر ولی‌فقیه آماده‌اند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: پاسداران و بسیجیان برای انجام اوامر و تکالیف ابلاغی از سوی ولی‏‌فقیه و فرماندهی کل قوا آماده هستند.

بسیجیان برای اجرای اوامر ولی‌فقیه آماده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، اسحاق هراسانیان در جمع پاسداران سپاه میامی در حاشیه رزمایش «الی بیت‏المقدس» اظهار داشت: از اهداف انجام رزمایش‌های بسیج، دفاع از میهن اسلامی‏مان، ایران است.

وی با بیان اینکه در جنگ‌ حزب‏الله لبنان شاهد بودیم که با تمرین عملی می‌توان به نتایج مطلوبی دست پیدا کرد، افزود: حرکت بسیجیان و استقبالشان از برنامه‌های بسیج قابل تقدیر است و نیروهای با ایمان، با اخلاق و متعهدی در بسیج در صحنه هستند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان یادآورشد: شجره طیبه صالحین یکی از اهدافی است که باید تمام پاسداران و بسیجیان برای تشکیل و سازماندهی آن تلاش کنند و در آن حضور داشته باشند.

هراسانیان تصریح کرد: اعضای گردان‌های بیت‌المقدس از میان حلقه‌های صالحین انتخاب می‌شوند و لازم است تا اعضای صالحین با حضور در گردان‌ها، به توان نظامی دفاعی نیز مجهز شوند.

عباس‏علی کاظمی، فرمانده سپاه شهرستان میامی نیز در این مراسم اظهار داشت: رزمایش‌های بسیج پیام‌های متعددی دارد؛ از جمله اینکه دشمن با مشاهده قدرت آمادگی بسیج در‌می‌یابد که هرگونه فتنه توسط بسیج در نطفه خفه خواهد شد.

وی در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکردی از گردان‌های الی ‌بیت‌المقدس به حاضران، از استقبال خوب بسیجیان شهرستان میامی در این رزمایش خبر داد.

به گزارش فارس؛ رزمایش 10 هزار نفری «الی‌ بیت‌المقدس» ویژه گردان‌های واکنش سریع ‌بیت‌المقدس استان سمنان با دستیابی به اهداف از پیش تعیین ‌شده به پایان رسید.

این رزمایش‌ به مدت دو روز در پنج نقطه از استان سمنان به صورت هم‌زمان برگزار شد.

در مجموع، 27 گردان بیت‏المقدس، 10 گردان امام حسین(ع) و هشت گردان الزهرا(س) از بسیجیان استان سمنان در روزهای 9 و 10 آذر ماه فراخوان شده و در اردوگاه‌های پیش‌بینی شده به تمرین عملی پرداختند.

سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین و معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین میهمانان ویژه رزمایش استان سمنان بودند.

انتهای پیام/2249/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول