اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین خبر داد

تشکیل حلقه‌های معرفتی بین حقوق‌دانان بسیجی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین از تشکیل حلقه‌های معرفتی برای حقوق‌دانان بسیجی این قشر در استان قزوین خبر داد.

تشکیل حلقه‌های معرفتی بین حقوق‌دانان بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی بهرامیان امروز در دومین همایش سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین که به مناسبت گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری این استان برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به سه سال است که از تشکیل سازمان بسیج حقوق‌دانان در استان قزوین سپری شده که امیدواریم پس از این نیز این قشر با قدرت به کار خود ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه امروز به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی، روز بسیج حقوق‌دانان نام گرفته است، عنوان کرد: این سازمان در استان قزوین بیش از 700 نفر عضو دارد که بی‌تردید در آینده با گسترش فعالیت‌های آن، رشد خواهد داشت.

بهرامیان تصریح کرد: سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین با کمک‌های فکری و فرهنگی حقوق‌دانان استان می‌تواند کار را به پیش ببرد.

وی با تأکید بر ضرورت کار علمی در بهره‌گیری از نظر حقوق‌دانان و توسعه این قشر، یادآور شد: این سازمان بدون حمایت‌های علمی حقوق‌دانان استان راه به جایی نمی‌برد.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین، نخستین اولویت این سازمان را در قزوین راه‌اندازی کانون‌ها و دفاتر بسیج مشاوران حقوقی، وکلا، حقوق‌دانان و قضات در شهرهای مختلف استان و به خصوص قزوین و تاکستان عنوان و تصریح کرد: تشکیل منظم شورای عالی بسیج حقوق‌دانان و شورای تفکر با عضویت اعضا نیز دومین اولیوت این سازمان است.

وی سومین اولویت این سازمان را تأسیس پژوهشکده مجازی حقوق با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، قضات، وکلا و حقوق‌دانان دانست و یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی با موضوعات مختلف، برجسته‌سازی تجارب و مشاوره‌های حقوق‌دانان فرهیخته برای ایجاد وحدت رویه در راستای از بین بردن نقاط ضعف از دیگر اولویت‌های این سازمان است.

بهرامیان ادامه داد: اهمیت فعالیت علمی و از بین بردن چالش‌های حقوقی کشور به همراه ارتباط بین نمایندگان مجلس و شورای عالی بسیج حقوقدانان و همچنین مقابله با هجمه جنگ نرم دشمن با تشکیل حلقه‌های معرفتی خاص صالحین این قشر نیز از اولویت‌های سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین است.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین در خاتمه، حرکت به سوی اسلامی‌تر شدن، کمک به موارد معطل مانده قضایی، کمک ارتقای دانش حقوقی مردم، پاسخ به شبهات حقوقی در قالب یک کتاب مرجع را از رسالت‌های اصلی سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین است که پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/2667/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول