اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

بسیجی کار سیاسی می‌کند اما سیاسی‌کار نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج در کارهای سیاسی ورود پیدا می‌کند اما هرگز خود را در کسوت سیاسی‌کار نمی‌خواهد جلوه دهد.

بسیجی کار سیاسی می‌کند اما سیاسی‌کار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در نشست سیاسی بسیج اساتید و دانشگاه‌های استان اردبیل در دانشگاه آزاد اردبیل اظهار داشت: آنهایی که بسیج را به حرف‌ها و سخنان غیرواقعی و القاب ناشایست متهم می‌کنند در حقیقت خودشان از شأن و شوکت بسیج بی‌اطلاع هستند چرا که بسیج اخلاص در عمل و کسب سعادت در دنیا و آخرت است.

وی با یادآوری اینکه بسیجیان در اوج اخلاص همیشه کارها را به پیش برده و اهداف را محقق کردند، افزود: آنچه که به این شجره طیبه جلوه و جبروت بخشیده است پشتکار در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است که نمونه و نظیر آن را در حوزه‌های مختلف جهادی می‌توانیم مشاهده کنیم.

افضلی‌فرد با یادآوری اینکه در عرصه ایثار و شهادت‌طلبی مقابله با هجمه‌های فرهنگی، بصیرت‌افزایی و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری بسیج آزمون‌ها و گردنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: آنچه که جامعه امروز از بسیج به عنوان یک نیروی مردمی انتظار دارند اینکه در صحنه دفاع از ارزش‌ها در صحنه باشد و اجازه ندهد عده‌ای کوردل حقیقت و حقانیت نظام اسلامی را زیر سؤال ببرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به جایگاه و رسالت بسیج اساتید و دانشجویان در سنگر علم، دانایی و بصیرت‌افزایی اشاره کرد و ادامه داد:‌ رسالت بسیج اساتید و دانشجویان در روشنگری حقایق و تبیین و ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی بسیار ارزشمند است که در این باب همه باید آستین‌ها را بالا بزنیم تا به سمتی حرکت کنیم که انتظار عمومی از بسیج و حرکت‌های ارزشی آن است.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه در تراز جهانی نیز امروز به انسان‌های آگاه، با بصیرت و دانایی‌محور نیازمند هستیم، خاطر نشان کرد:‌ اینکه در دانشگاه‌های ما در یک فضای تربیتی شایسته حلقه‌های صالحین شکل بگیرد اوج حرکت انقلابی است که می‌تواند مراکز دانشگاهی ما را به سمت خوداتکایی و خودباوری حقیقی سوق دهد.

فعالیت 200 سرگروه حلقه صالحین در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به فعالیت 200 سرگروه و مربی حلقه صالحین در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: حلقه‌های صالحین با محوریت جوانان فعالیت می‌کند که هر حلقه حداکثر از 22 نفر تشکیل شده که از آموزش‌های مستمر نیز برخوردار هستند.

سردار جلیل بابازاده به رویکرد بسیج در حوزه تربیتی و مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و افزود: هم اکنون بزرگ‌ترین شبکه‌سازی نیروی انسانی در بسیج در حال انجام است که فعالیت‌های حلقه صالحین در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی در این نشست با اشاره به فعالیت‌های متنوع بسیج به ویژه شکل‌گیری حلقه‌های صالحین در گروه‌ها و اقشار مختلف بیان کرد: حلقه‌های صالحین قطعاً فضای طیب و پاک تربیتی است که در آن تجلی ایمان، اعتقاد و بصیرت‌افزایی را می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

بابازاده یادآور شد: حضور جوانان و نوجوانان در این میدان مبارزه با جنگ نرم دشمن حضوری هوشمندانه است که می‌تواند بصیرت و ارزش‌مداری را به معنای واقعی ترویج و تبلیغ کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ‌در سنگر حساس امروز با هدف دفاع از اسلام و مبانی انقلابی آنچه که بسیار مهم به نظر می‌رسد حضور هوشمندانه دانشجویان و اساتید در دفاع از اسلام است که انتظار می‌رود با یک بینش و نگاه عمیق نارسایی‌ها و مشکلات و برخی آسیب‌های احتمالی برطرف شود.

بابازاده در پایان سخنان خود افزود: با تشکیل حلقه‌های صالحین در مراکز علمی و دانشگاهی یک جهش حقیقی را می‌توان در این حوزه مشاهده کرد که به یقین این حقیقت را روشن می‌کند که نسل آینده باید به قدرت ایمان و صلابت روزافزون مجهز باشند.

انتهای پیام/62006/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول