اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد تأکید کرد

استفاده از ظرفیت بسیجیان در فعالیت‌های بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد گفت: باید از ظرفیت بسیجیان در فعالیت‌های مربوط به بازسازی عتبات عالیات استفاده شود.

استفاده از ظرفیت بسیجیان در فعالیت‌های بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، فرمانده و معاونین سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد عصر امروز با حضور در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان‌رضوی با فعالیت‌ها و برنامه‌های این ستاد در بازسازی عتبات مقدسه ائمه اطهار آشنا شدند.

سرهنگ حسن بزی فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد پس از بازدید از قسمت‌های مختلف مجموعه اداری ستاد در نشستی با حضور مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی گفت: بسیج دارای توانمندی‌های فراوان است و در راستای فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات می‌توان از توانمندی‌های خیل بسیجیان استفاده کرد.

وی هدف از حضور و برگزاری نشست مشترک با مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی را هماهنگی و همکاری و استفاده از ظرفیت‌های مختلف بسیج اعلام نمود و افزود: بسیج بستری بسیار مناسب و دارای توانمندی‌های فراوان است که باید از این توانمندی‌ها برای خدمت بیشتر به جامعه استفاده شود.

بزی افزود: ما حضور معاونین ناحیه مالک اشتر را در ستاد بازسازی عتبات عالیات به فال نیک گرفته و به نمایندگی از طرف همه دوستان اعلام آمادگی می‌کنیم در بخشی که امکان‌پذیر است، با مدیریت همکاران در مجموعه سپاه از توانمندی‌های خیل بسیجیان در راستای فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استفاده شود.

وی همچنین در ادامه از ایجاد کارگروهی در سپاه ناحیه مالک اشتر در جهت بررسی زمینه‌های همکاری خبر داد و افزود: تشکیل کارگروهی متشکل از معاونت‌های بسیج سازندگی،‌ فرهنگی،‌ مهندسی و خواهران می‌تواند بیشترین کار را در این عرصه انجام دهد.

فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد در پایان بازسازی عتبات عالیات را عملی عظیم، خداپسندانه و انقلابی خواند و از       فعالیت‌های انجام شده در جهت بازسازی، بهسازی و توسعه اماکن مقدس ائمه معصومین (ع) به نمایندگی از خانواده بزرگ بسیج تقدیر کرد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان‌رضوی نیز در این جلسه کار برای اهل بیت (ع) را مایه مباهات و افتخار خوانده و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان دلاور و بسیجیان جان برکف نقش مؤثر خود را در عرصه‌های مختلف ثابت کرده و نشان دادند که تفکر بسیجی و ادامه راه ولایی در هر شرایطی راهگشا است.

جعفر دهنوی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در ستاد بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: در ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز با روحیه و تفکر بسیجی تاکنون فعالیت‌های زیادی انجام شده است و بازماندگان خیل شهدا با عنایات ویژه‌ حضرت سیدالشهدا(ع) و مولای متقیان(ع)، توانسته‌اند به آرزوی خیل شهدا جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول