اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسیج حقوقدانان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد

عضویت 250 حقوقدان در بسیج حقوقدانان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج حقوقدانان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 250 نفر از حقوقدانان این استان از جمله قضات، وکلا، سردفتران و کارشناسان به عضویت بسیج حقوقدانان این استان درآمده‎اند.

عضویت 250 حقوقدان در بسیج حقوقدانان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن عبدی‌پور بعد‌از‌ظهر امروز در گردهمایی حقوقدانان بسیجی این استان که همزمان با سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی و روز بسیج حقوقدانان و با شرکت جمعی از قضات، حقوقدانان، محضر‌داران و فارغ‌التحصیلان حقوق برگزار شد، اظهار داشت: این سازمان آمادگی کامل دارد تا با جذب حقوقدانان در تمامی زمینه‎های علم حقوق در عرصه‎های جنگ نرم و اجرای کامل قانون اساسی ورودی اثرگذار داشته باشد.

وی با تبریک سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی، این قانون را حاصل خون هزاران شهید و مبارزات امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: بسیج حقوقدانان استان چهارمحال و بختیاری از سال 90 با هدف جذب قضات، وکلا، سردفترها و دیگر فارغ‌التحصیلان رشته حقوق تشکیل شده است.

عبدی‏پور مهم‌ترین اولویت این سازمان را تحول در علوم انسانی، اسلامی کردن آن در مراکز آموزشی و کمک به تحول در قوه قضائیه عنوان کرد و افزود: تمامی حقوقدانان بسیجی باید با ورود در این عرصه تحولات لازم  را به وجود آورند.

انتهای پیام/68001/ق/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول