اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

احداث پارک موزه دفاع مقدس در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: پارک موزه دفاع مقدس در استان زنجان احداث می‌شود.

احداث پارک موزه دفاع مقدس در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در ستاد راهیان نور استان زنجان اظهار کرد: احداث پارک موزه شهدا در زنجان موجب آشنایی هرچه بیشتر جوانان با شهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه گاوازنگ یکی از محل‌های پر رفت و آمد و شلوغ زنجان محسوب می‌شود، ادامه داد: احداث پارک موزه دفاع مقدس در زنجان موجب آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ساخت پارک موزه دفاع مقدس یک تجربه بسیار خوب برای استان است، اضافه کرد: مسئولان برای بهره بردن بیشتر باید به فضا سازی مناسب در این مکان بپردازند.

وی با بیان اینکه ساخت این پارک موزه باید به صورت عملیاتی و از چند جهت آغاز شود، اضافه کرد: آغاز عملیات احداث موزه به صورت چند‌جانبه موجب تسریع در عملکرد و ساخت سریع‌تر آن می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه دولت آمادگی تامین اعتبار برای احداث این موزه را در زمان مقتضی دارد، افزود: باید عملیات ساخت موزه تا دهه فجر سال 92 به پایان برسد.

وی با بیان اینکه فقط قیمت زمین این پارک موزه 5 تا 6 میلیارد تومان است، اضافه کرد: باید دقت لازم در ساخت این موزه به عمل آید.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت اردوگاه راهیان نور استان زنجان در خرمشهر عنوان کرد: بنا به اعلام آمادگی که از سوی مسئولان صورت گرفته در همه فصول سال اعزام راهیان نور به مناطق جنگی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه داشتن یک اردوگاه دائمی برای اسکان زائران راهیان نور توسط زنجان مطرح شده است، ادامه داد: باید از این فرصت مناسب به منظور آشنایی جوانان با الگوهای دفاع مقدس استفاده شود.

رئوفی‌نژاد اظهار کرد: ساخت اردوگاه راهیان نور کار بسیار مثبتی بوده و موجب تبیین ایثار صورت گرفته توسط شهیدان در دفاع مقدس می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: پاسداشت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همگان است و همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید همکاری لازم را در ساخت این اردوگاه انجام دهند.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در زمینه اردوگاه راهیان نور ادامه داد: با گزارشی که ارائه شد، همه مسائل مربوط به اسکان در نظر گرفته شده ولی باید چند محل نیز برای اقامت خانوادگی در این اردوگاه ساخته شود.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از فاز نخست این اردوگاه در هفته دفاع مقدس سال آینده انجام می‌شود، اضافه کرد: بهره‌برداری کلی از این طرح نیز در هفته دفاع مقدس سال 92 صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ج10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول