اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

پارک موزه دفاع مقدس کاملا قانونی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: به عنوان فرماندار نمی‌توان با پارک موزه دفاع مقدس در ناهارخوران گرگان مخالف باشم چرا اینکه این مکان کاملا قانونی و برای ثبت رشادت‎های رزمندگان به وجود آمد.

پارک موزه دفاع مقدس کاملا قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه با ساخت پارک موزه دفاع مقدس در ناهارخوران موافق هستم اظهار داشت: این پروژه روندی قانونی و کشوری دارد و من نمی‎توانم به عنوان فرماندار با پروژه‎ای که مصوبات و مجوزهای کشوری و استانی را دارد مخالفت کنم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس تاریخ ارزشمند کشور ما محسوب می‎شود و ما برای حفظ این تاریخ گرانبها و میراث دلاور مردان‎مان نیاز به چنین مکانی داریم.

فرماندار گرگان اذعان داشت: ساخت موزه‎های دفاع مقدس در کشور ما و سایر کشورها در نقاط دیدنی و گردشگرپذیر صورت گرفته و امیدواریم ساخت این مکان در ناهارخوران تاثیرات مثبتی داشته باشد.

با افزایش نرخ تاکسی برخورد خواهیم کرد

فرماندار گرگان گفت: افزایش نرخی که هم‌اکنون در شهر گرگان انجام شد قبل از ابلاغیه وزارت کشور بود و این امر با هماهنگی شورای ترافیک شهرستان گرگان، مجموعه اداری و شورای اسلامی شهر گرگان انجام شد.

احمدی ادامه داد: می‎دانم که به اقشار ضعیف و کم درآمد و قشر زحمت کشیده روستایی فشار وارد می‎آید اما اگر افزایش بیش از نرخ مصوب که این شورا مصوب کرده تاکسی‎ها دریافت کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

برای امر به معروف و نهی از منکر برنامه داریم

وی همچنین با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر و ضرورت احیا و گسترش آن در سطح جامعه خاطر نشان کرد: باید ضمن بازخواهی فلسفه قیام عاشورا و یاد و خاطره شهدای کربلا و شهدای امر به معروف و نهی از منکر با برنامه‎ریزی ستادی را فعال کنیم تا بتوانیم در این زمینه با کار فرهنگی ارزش‎های انقلاب اسلامی را به سطح جامعه خصوصا نسل جوان گسترش دهیم.

فرماندار گرگان گفت: حجاب برای ما یک ارزش است و سعی ما بر این است که از این ارزش پاسداری و حراست کینم.

انتهای پیام/2307/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول