اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آغاجاری:

پارک موزه دفاع مقدس در آغاجاری احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آغاجاری گفت: باید با تعامل و حمایت مضاعف پارک موزه دفاع مقدس در شهرستان را راه‌اندازی کرد.

پارک موزه دفاع مقدس در آغاجاری احداث می‌شود

رضا رضایی فاضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: در راستای حل مشکلات بخش‌های مختلف اجرای شهرستان به تشکیل ادارات جدید، رفع کمبود و نواقص، رسیدگی به درخواست و مطالبات شهروندان را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی افزود: باید با تعامل و حمایت مضاعف پارک موزه دفاع مقدس در آغاجاری را راه‌اندازی کرد تا از این طریق بتوان فرهنگ دفاع مقدس را بیش از پیش ترویج داد.

فرماندار آغاجاری همچنین عنوان کرد: پاسداشت یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله وظایف ملی و میهنی تمام مسئولان است.

وی همچنین عنوان کرد: این منطقه در طول سالیان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دست از استقامت و پایداری برنداشت و نزدیک به 150 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

رضایی فاضل خطاب به دستگاه‌های اجرایی شهرستان افزود: شهرداری این منطقه باید با تلاش بیشتری نسبت به احداث پارک حوزه دفاع مقدس در شهرستان اقدام کند و در این زمینه از تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه دید دولت به مناطق محروم آغاجاری به شهرستان ارتقا یافته است گفت: مردم صبور این شهرستان با وجود برخورداری از کمبودهای بسیار همچنان در تعهدات خود با مسئولان پایبند بوده و در همه عرصه‌ها حضوری فعال از خود به اثبات رسانده‌اند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول