اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار تهران تأکید کرد

ساماندهی و تعیین تکلیف لکه‏های جمعیتی استان تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار تهران بر لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف لکه‏های جمعیتی نقاط مختلف این استان تأکید کرد.

ساماندهی و تعیین تکلیف لکه‏های جمعیتی استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدرضا محمودی ظهر امروز در جمع مسئولان بازرسی استان تهران اظهار داشت: نخستین گام برای ساماندهی لکه‏های جمعیتی استان تهران، تشکیل کارگروهی تخصصی در این زمینه است.

وی ادامه داد: این کارگروه در آینده‏ای نزدیک با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران و مدیرکل دفتر امور فنی این استانداری تشکیل می‏شود.

محمودی اضافه کرد: این لکه‏های جمعیتی اغلب در حریم شهرهای استان تهران یا نزدیک نواحی روستایی محدوده خدماتی شهرداری‏ها قرار دارند.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: سکنه برخی از این لکه‏های جمعیتی خواستار تبدیل به شهری مجزا هستند که بر اساس قانون امکان‏پذیر نیست؛ همچنین گاهی برخی از این مناطق در طرح‏های جامع به عنوان شهر دیده شده‏اند.

وی ادامه داد: با نزدیکی به انتخابات آتی شوراهای اسلامی، استانداری تهران بر تعیین تکلیف این لکه‏های جمعیتی تأکید بسیاری دارد؛ از این رو، باید این کارگروه به صورت فوری تشکیل شده و طرح ساماندهی را آغاز کند.

معاون عمرانی استاندار تهران همچنین بر لزوم کسب آمادگی بیشتر از سوی شهرداری‏های استان تهران برای مقابله با مشکلات زمستان تأکید کرد.

وی تصریح کرد: زمستان فصلی پربرکت و زیبا از فصول خلق ‏شده خداوند متعال است که باید به سبب آن شاکر حق تعالی بود.

محمودی اضافه کرد: اما برای چشاندن شیرینی شهد زیبایی‏های این فصل به مردم باید تمهیدات ستادهای برف‏روبی شهرداری‏ها به خوبی اجرایی شود.

انتهای پیام/25683/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول