اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تخصیص 150 میلیون تومان اعتبار

آغاز عملیات عمرانی حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع)

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بقاع و اماکن متبرکه فارس گفت: عملیات عمرانی و مسقف‌سازی حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع) ششده فسا آغاز شد.

آغاز عملیات عمرانی حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، الیاس رضایی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی بقعه شریف امامزاده ابراهیم (ع) با اعتبار 150 میلیون تومان از محل نذورات مردمی، کمک‌های خیران و اعتبارات داخلی اوقاف فارس در حال اجراست و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره بقاع و اماکن متبرکه فارس افزود: عملیات اجرای فنداسیون، ستون‌گذاری و دیوارها تاکنون انجام و پروژه مسقف‌سازی حرم مطهر نیز آغاز شده است.

رضایی اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به پیشرفت فیزیکی و روند رو به رشد این عملیات تا پایان سال جاری تمام امور عمرانی آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) پایان پذیرد.

بر اساس این گزارش همچنین 170 هکتار از اراضی موقوفه روستای باوریان فیروزآباد به وقفیت احیا شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه فیروزآباد گفت: اراضی روستانی باوریان فیروزآباد مربوط به موقوفات حاج زالبیگ و ملک زاده صداقت بوده که وقف برپایی مجالس روضه خوانی و اطعام عزاداران ابا عبدالله‌الحسین (ع) شده است.

احمد میری افزود: با توجه به تفاهمنامه منعقده بین دو سازمان منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه، بازدید و نقشه‌برداری از این اراضی در چند جلسه به همت کارشناسان و نقشه‌برداران صورت پذیرفت و با تعیین حدود پس از سال‌ها به وقفیت اعاده شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه فیروزآباد تصریح کرد: این کار خیرخواهانه حاصل همکاری و پیگیری مدیران و کارشناسان اداره منابع طبیعی فیروزآباد بوده که در راستای اجرای نیت واقفان و تکریم شعایر اهل‌بیت (ع) صورت پذیرفت.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول