اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال آبادان:

لزوم تقویت فوتبال پایه‌ای آبادان/ کروش، فوتبال ایران را نابود کرده است

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال آبادان گفت: فوتبال پایه‌ای صنعت نفت باید تقویت شود؛ یک تیم بومی بیشتر کارآیی دارد تا اینکه با هزینه‌های گزاف، بازیکنان درجه چندم را به آبادان آورده و وارد تیم کنند.

لزوم تقویت فوتبال پایه‌ای آبادان/ کروش، فوتبال ایران را نابود کرده است

حمید جاسمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در مورد وضعیت فوتبال آبادان و تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: وقتی که شهرمان را در این وضع می‌بینم تحمل این موضوع برایم سخت می‌شود که آن همه تیم فوتبال آبادان را چه شد.

وی افزود: با ورود به آبادان به دنبال تیم‌های فوتبال جم، شاهین، پیروزی، کارگر، استقلال و .... گشتم اما اثری از آنها نبود و به همین دلیل بسیار تأسف خوردم.

*چرا مسئولان باشگاه مؤاخذه نمی‌شوند؟

بازیکن آبادانی سال‌های دور فوتبال آبادان و تیم ملی ایران اضافه کرد: اما در کوچه‌ها و زمین‌های خاکی که نگاه می‌کنیم به این نکته می‌رسیم که فوتبال آبادان همچنان غنی است و تعجب میکنم چرا از این افراد در تیم‌های بزرگ شهر استفاده نمی‌شود.

وی در مورد وضعیت فعلی تیم صنعت نفت آبادان چنین عنوان کرد: من نمی‌دانم که چه کسی اجازه داده است تیم نفت با این وضعیت بسته شود و تعجب می‌کنم که آیا کسی بر کار مسئولان این تیم در زمان جمع‌بندی تیم نظارت نداشته است؟

جاسمیان همچنین عنوان کرد: قطعاً نظارتی بر تیم نفت نیست و من تعجب می‌کنم چرا مسئولان این باشگاه مورد بازخواست قرار نمی‌گیرند و مؤاخذه نمی‌شوند؟!

*تیم‌های بومی تقویت شوند

وی تصریح کرد: از مسئولان صنعت نفت و شخص مدیرعامل این باشگاه که به توان وی اعتقاد دارم می‌خواهم به مربی خارجی تکیه نکنند چرا که در داخل و خارج از آبادان، مربیان بومی و کاربلدی وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال آبادان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آبادان بیان کرد: فوتبال پایه‌ای صنعت نفت باید تقویت شود؛ یک تیم بومی بیشتر کارآیی دارد تا اینکه با هزینه‌های گزاف، بازیکنان درجه چندم را به آبادان آورده و وارد تیم کنند.

*کروش، فوتبال ابران را نابود کرده است

وی در بخش دیگری از گفت‌گوی خود در مورد تیم ملی ایران هم انتقاد تندی به سرمربی پرتغالی این تیم کرد و گفت: کروش با تصمیمات غیرحرفه‌ای که می‌گیرد فوتبال ایران را رو به نابودی می‌کشاند.

جاسمیان خاطرنشان کرد: این همه تعطیلی لیگ، این همه حمایت و این همه اردو، نتیجه این می‌شود که باخت تاریخی به لبنان می‌دهیم و ازبکستان مهمان، در ورزشگاه آزادی به شادی می‌پردازد.

وی افزود: کارمان به جایی رسیده که کافی‌ست یک تیم اراده کند ایران را مغلوب کند؛ این کار به آسانی محقق می‌شود!

بازیکن آبادانی سال‌های دور فوتبال آبادان و تیم ملی ایران اضافه کرد: کروش، بازیکنی‌ که خوب بازی می‌کند را تعویض می‌کند و جای آن بازیکن بی‌تأثیری را وارد بازی می‌کند.

*از چه چیز باید حمایت کرد؟

وی با بیان اینکه کروش با سیستم‌های اشتباه و تعویض‌های اشتباه‌تر، کمر تیم را می‌شکند، گفت: این تیم تا کی باید به نفرات فعلی متکی باشد؟ چرا از بازیکنان جوان استفاده نمی‌شود؟ چرا «مهدی رحمتی» تحت هر شرایطی حتی در بازی‌های دوستانه دروازه‌بان اول تیم است؟ تاجیکستان چه معیاری برای شناخت از تیم بود و اگر بود چرا ستارگان آن بازی مقابل ازبکستان بازی نکردند؟

جاسمیان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان افزود: به تاجیکستان شش گل زدن هنر نیست چرا که با همین قرعه آسان نیز کار ما به اما و اگر کشیده شده است.

وی در پایان خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: حمایت تا کی و به راستی از چه چیز باید حمایت کرد؟ حتماً باید داغ یک جام جهانی دیگر بر دل مردم بماند تا شما تکانی به خود بدهید؟!

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول