اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آبادان:

لیگ فوتبال بزرگسالان آبادان قرعه‌کشی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آبادان گفت: آیین قرعه‌کشی لیگ فوتبال بزرگسالان آبادان برگزار شد.

لیگ فوتبال بزرگسالان آبادان قرعه‌کشی شد

مظفر شاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان آبادان روز گذشته در محل هیئت فوتبال این شهر قرعه‌کشی شد و تیم‌های شرکت‌کننده حریفان خود را شناختند.

وی افزود: این مسابقات با شرکت 21 تیم در سه گروه هفت تیمی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال آبادان خاطرنشان کرد: آخرین مهلت برای تحویل مدارک تیم‌ها 23 آذرماه است و در همان روز هم زمان آغاز این رقابت‌ها به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

شاملی اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارش باران مشکل عمده این بازی‌ها زمین‌های خاکی است که با بارش باران عملاً بلااستفاده خواهند بود.

وی اذعان داشت: به همین دلیل ممکن است در زمان بعضی از این بازی‌ها تغییری ایجاد شود و این مسأله در برنامه‌ریزی رقابت‌ها مشکل ایجاد خواهد کرد.

رئیس هیئت فوتبال آبادان تأکید کرد: این موضوع لزوم وجود یک یا چند زمین چمن برای هیئت فوتبال را بیشتر از پیش نمودار می‌کند.

شاملی ادامه داد: در هر صورت امیدواریم این دوره از مسابقات با کیفیت بالایی برگزار شود و علاقه‌مندان نیز استقبال خوبی از این رقابت‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه آبادان مهد فوتبال ایران و خوزستان است، اظهار داشت: در برگزاری مسابقات باید به همه رده‌ها توجه شود که خوشبختانه هیئت فوتبال آبادان نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای دارد.

رئیس هیئت فوتبال آبادان ادامه داد: در این ارتباط مسئولان باید همکاری بیشتری با این هیئت داشته باشند و هیئت فوتبال آبادان را در برگزاری برنامه‌های خود یاری دهند.

شاملی تأکید کرد: البته خوشبختانه در این ارتباط حس همکاری خوبی بین مسئولان آبادانی وجود دارد که انتظار داریم این همکاری بیشتر از پیش در برنامه‌های هیئت فوتبال نمود پیدا کند.

انتهای پیام/2329/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول