اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن اسبق تیم فوتبال نفت آبادان خواستار شد

لزوم رفع نقاط ضعف باشگاه صنعت نفت آبادان

خبرگزاری فارس: بازیکن اسبق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات و نقاط ضعف‌ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برطرف شود تا مردم آبادان به حق واقعی خود برسند.

لزوم رفع نقاط ضعف باشگاه صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شاید کمتر هوادار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باشد که با شنیدن نام «بهروز مکوندی» آهی نکشد و تعصب این بازیکن را به یاد نیاورد و خط دفاع مستحکمی را که وی رهبری می‌کرد را نستاید. وی هم اکنون در کسوت مربیگری در خدمت تیم استقلال اهواز است.

آبادانی‌ها را سکوی پرتاب خود می‌دانم

بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان و در پاسخ به این سئوال که آیا از باشگاه صنعت نفت به شما پیشنهاد همکاری داده شده است، اظهار داشت: پس از پایان دوران بازی‌ در تیم نفت آبادان هیچ کس سراغی از من نگرفت و هیچ پیشنهادی هم نشد.

وی افزود: انتظار داشتم حداقل خبری از کاپیتان‌های اسبق تیم نفت آبادان گرفته شود و یا تقدیر و تشکری صورت گیرد اما فردی با من تماس نگرفت.

بازیکن اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه دلبستگی‌ها و تعلقات خاطرم در آبادان بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: در ماه چند بار به آبادان سر می‌زنم چراکه نمی‌توانم مدت زیادی از این شهر دور بمانم.

وی با بیان اینکه هر چه دارم از آبادان و آبادانی‌ها است، عنوان کرد: چگونه می‌توانم لطف همشهریانم را بیان کنم چراکه مردم آبادان به گردن من حق دارند و از این مردم هیچ‌وقت بی‌احترامی ندیده‌ام و همیشه آبادانی‌ها را سکوی پرتاب خود می‌دانم.

مکوندی خاطرنشان کرد: از بازیکنان فعلی تیم نفت آبادان می‌خواهم قدر این هواداران را بدانند چراکه آنها در دنیا کم نظیر هستند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در آبادان مبنی بر اینکه اخبار این باشگاه را دنبال می‌کنید، اظهار داشت: همیشه جویای اخبار باشگاه صنعت نفت آبادان هستم و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات و ضعف‌ها برطرف شود تا مردم آبادان به حق واقعی خود برسند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان اظهار داشت: جایگاه واقعی تیم فوتبال نفت آبادان مطمئناً بیشتر از جایگاه فعلی است.

انتهای پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول