اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی پیشکسوت فوتبال مازندران:

گل ایران مقابل ازبکستان صحیح بود / تیم ملی مشکل گلزنی دارد

خبرگزاری فارس: مربی پیشکسوت فوتبال مازندران پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان گفت: گل ایران کاملا صحیح و به درستی توسط محمد نوری وارد دروازه ازبکستان شد.

گل ایران مقابل ازبکستان صحیح بود / تیم ملی مشکل گلزنی دارد

محمود سورتیجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه به شکستی که تیم ملی در خانه مقابل ازبکستان متقبل شد، صعود ایران به جام جهانی بستگی به سه بازی آینده تیم ملی دارد.

وی افزود: در روزی که بازیکنان موقعیت زیادی برای گلزنی داشتند، موفق نشدند به سه امتیاز حیاتی در این دیدار برسند که در بی‌عدالتی فوتبال از مهمان خود شکست خوردند.

گل نخست محمد نوری کاملا صحیح

 

رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در این بازی بازیکنان موفق شدند 2 بار دروازه حریف را باز کنند که هر دو گل بنا به دلایلی از سوی داور مسابقه مردود اعلام شد.

سورتیجی گفت: درباره گل دومی که رضا قوچان‌نژاد به ثمر رساند اظهار نظر نمی‌کنم اما گل نخست محمد نوری کاملا صحیح وارد دروازه ازبکستان شد که از سوی کمک داور مردود اعلام شد.

وی در ادامه اذعان داشت: با توجه به نتایجی که در این گروه بدست آمد و تیم‌های مدعی برنده شدند صعود تیم‌ها در این گروه گره خورد و صعود ایران به روزهای آخر کشیده شد.

مربی پیشکسوت فوتبال مازندران یادآور شد: ایران هنوز از شانس‌های صعود به جام جهانی است به شرطی بازیکنان در سه بازی آینده خود با تمام توان و غیرت ایرانی خود وارد بازی شوند.

تیم ملی در نوک حمله مشکل گلزنی دارد

 

سورتیجی گفت: در بازی مقابل ازبکستان به جز اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد و مهرداد پولادی بقیه بازیکنان عملکردی خوبی در زمین نداشتند.

وی افزود: بازی مقابل ازبکستان تمام شد و بازیکنان باید این باخت را فراموش کنند و در سه بازی آینده فقط برای سه پیروزی فکر کنند تا دل میلیون‌ها هوادار ایرانی را با صعود به جام جهانی 2014 برزیل شاد کنند.

مربی پیشکسوت فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: تیم ملی در نوک حمله مشکل گلزنی دارد که دو گل از پنج بازی به هیچ عنوان عملکردی خوبی برای  بازیکنان تیم ملی به ویژه مهاجمان نیست.

کی روش از مربیان باتجربه دنیا است

 

سورتیجی در پایان افزود: کارلوس کی روش از مربیان خوب و باتجربه دنیا است که باید هر چه سریع‌تر ضعف گلزنی تیم ملی را در سه بازی آینده حساس و حیاتی تیم ملی بر طرف کند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی جام جهانی 2014 برزیل مقابل مهمان ازبکستان در ورزشگاه آزادی تهران یک بر صفر مغلوب شد.

در این گروه ازبکستان با هشت امتیاز اول است و تیم‌های کره جنوبی، ایران و قطر با هفت امتیاز دو تا سوم هستند.

انتهای پیام/86005/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول